طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

چرا خدمت ؟

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

کارگاه آموزشی در مورخه 96/12/12 با موضوع چرا خدمت ؟  به دبیری آقای کریمی و آموزشگری خانم صابری در شعبه ابوذر برگزار گردید.




چرا خدمت ؟

کلید شماره 12 می گوید با خدمت کردن به همنوعان روند رو به رشد خود را افزایش میدهیم.
 همینطور که می دانیم واژه کلمه خدمت خیلی مقدس است و همانطور که شنیدیم خدمت به خلق بالاترین عبادت است و باعث رشد ذهنی ما می شود .
 هدف از خدمت , آرامش است و انسان رابه سوی کمال و رشد می رساند و به کسی کمک کنید که روی پای خود بایستد به کمال نزدیک تر شدیم در گروه درمانی برای پایدارماندن باید خدمت کنیم. خود من اگر با استقبال باز و گرم و با عشق روبرو نمیشدم معلوم نبود که چه سرنوشتی داشتم ,این خود بزرگترین خدمت است.
 الان خیلی از خانواده ها که رها شدند از خدمت کردن افرادیست که در این گروهها هستندکه با عشق خدمت میکنند چرا خدمت نکنیم خدمتی که باعث قوی شدن من می شود.
 آقای بیلبیلسون زمانی با همسرش گفتگو می کرد و به همسرش گفت من میخواهم به فرد مصرف کننده ای کمک کنم همسرش به او گفت این خود خدمت کردن است و برای اولین بار او 6 ماه پاک ماند و این یک  تجربه گرانبها برای خدمت به همنوع است.
 ما برای پایداری و رشد و برای یک رهایی سالم و خوب باید محکمتر درمسیر قدم برداریم .
باید بدانیم که خدمت درگروه درمانی یک انتخاب است خدمت باید با عشق و بدون چشم داشت باشد .
 باید افکارمون رو پالایش و تصفیه کنیم برای خدمت راه باز است.
 اینجا به هیچ کس نمی گویند که تو نمی تونی خادم بشوی وخدمت کنی پس بیایید دراینجا به همدیگر کمک کنیم ومطمئن باشید با یک برنامه ریزی درست هم میتوانیم  به خود و هم به دیگران کمک کنیم ما با دست به دست هم دادن و خدمت حالمون خوب می شود پس چرا خدمت نکنیم.
 ممکن است ترس داشته باشیم که شاید نتوانیم خوب خدمت کنیم ما می آییم اینجا که آموزش ببینیم وعملکرد داشته باشیم ما باید از تجربه های پیشکسوتانمون تجربه بگیریم و باید این حلقه رو ادامه دارش کنیم. روزی دست مارا گرفتن پس ماهم باید دست دیگران را بگیریم. باید از خدمت کردن لذت ببریم .
رابطه خدمت با کیفیت رهایی یعنی چه ؟ زمانی که یک فرد رهجو میگیرد راهکارهای صحیح به رهجوش می دهد و سعی می کند اطلاعاتش را به روز کند. آگاهیش را بالا میبرد همراه خدمت اتفاقات قشنگ برایش می افتد .
پس بیاییم خودمان رو جزئی از جمعیت بدانیم ایرادهای خودمون را بگیریم واز راه و منش پیشکسوتان استفاده کنیم.

درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا
  • ۹۶/۱۲/۱۳
  • ۴۷۵ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۵)

عرض سلام وخداقوت خدمت دبیرمحترم وآموزشگراین جلسه سرکارخانم صابری عزیز
ازارائه مطالب عالیتون سپاسگزارم 
به خانم سلطانی هم عرض خداقوت دارم وممنونم ازبارگذاری مطلب بر روی سایت
 
پاسخ:
تشکر
باعرض سلام وخداقوت جناب آقای کریمی وسرکارخانم صابری عزیز کارگاه بسیار عالی بود از زحمات شما وتمام مسؤلین کمال تشکر را دارم.
با سلام و دود فراوان 
خداقوت خدمت اموزشگر و دبیر محترم 
با سلام و عرض خدا قوت
 خانم سلطانی عزیز بابت زحماتی که میکشید 
تشکر میکنم
پاسخ:
سپاسگزارم
باسلام .واژه خدمت .بسیار مقدس هست .اگر خدمت رو از خودمون شروع کنیم بهتر می تونیم رشد کنیم .به دلیل اینکه خیلی اعضا خانواده که درگیر .اعتیاد شدند .خودشون رو فراموش کردن 
بیایید خدمت رو از کم شروع کنیم وخودمون رو دوست داشته باشیم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">