طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ق.ظ

به نام خالق یگانه ومهربان

کارگاه آموزشی در مورخه 96/11/30 با موضوع ترک و درمان به دبیری سرکار خانم صحرایی وآموزشگری دانشپذیر پیمان برگزار گزدید.

ترک و درمان

افرادی هستیم که به یک ماده مخدر اعتماد کردیم و به آن وابسته شدیم ، سپس این ماده مخدر به ما خیانت کرد وما را در تاریکی های زندگی رها کرد ، ماها و سالها گذشت تا اینکه به فکر ترک این ماده مخدر افتادیم و با سختی ها و رنجهای زیاد و باکوله باری از غم و اندوه و حسرت سفر خود را آغاز کردیم و به اطاق های رهایی رسیدیم،سپس دریافتیم که صاحب بیماری هستیم که اعتیاد نام دارد و نیز دریافتیم که  سفرمان هنوز ادامه دارد و باید ادامه داشته باشد.

بعد از رسیدن به اطاق های روشن رهایی دریافتیم که اطاق تاریک و کوچکی در گوشه این اطاق وجود دارد که نامش دیکتاتور کوچک است  و اگر نتوانیم ترفند های دیکتاتور کوچک را شناسایی کنیم بزرگ تر شده تا جایی که تمام وسعت اطاق روشن را در بر میگیرد وما را از اطاق روشن بیرون می اندازد و برای این که بتوانیم او را شناسایی کنیم باید 13کلید رهایی را کار کرده و بر روی این کلید ها اقدام و عمل داشته باشیم،،،،
( نام فروردین نیاورد گل به باغ ،، شب نگردد روشن به اسم چراغ ) یعنی باید در درمانمان عمل کرد داشته باشیم.

برای اینکه بتوانیم اعتیادمان را بهتر درمان کنیم باید پاک کننده نواقص اخلاقی خود باشم یک تولید کننده باشم . . کسانی که در درمان به سطح بالا می رسند کسانی هستند که تولید کننده های خوبی باشند  ،،، مثلآ به جای مصرف نفرت بخشش را تولید کنیم یا به جای  نا امیدی , امیدواری را تولید کنیم ، وبرای این کار باید قدرت تبدیل شوندگی خود را بالا ببریم.

زمانی که تصمیم میگیریم  از اعتیاد های پنداری خود دست برداریم و جایگزینی برای آن نداشته باشیم وارد مرحله ای میشویم که بحران وجودی نام دارد . راهنما ابزاری است که میتواند جایگزین های مناسبی را به ما نشان دهد تا ما بتوانیم از بحران وجودی عبور کنیم.


  • ۹۶/۱۲/۰۱
  • ۲۷۹ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

سلام وخدا قوت 

با سلام 

خدا قوت 
با عرض سلام وخدا قوت کارگاه بسیار خوب بود از جناب آقای قودجانی وسرکارخانم صحرایی تشکرمیکنم وهمچنین از آقای رضا قربانزاده هم تشکر میکنم امیدوارم موفق وپایدار باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">