طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

به لطف وعنایت خداوند متعال جشن باشکوه نهمین سالروز رهایی جناب آقای همدانی درمورخه 96/9/28 د شعبه مرکزی با آمار250 نفری اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا برگزار گردید.

این روز زیبا را به جناب آقای احسان حبیبی دبیر کل جمعیت طلوع رهایی رستا و جناب آقای همدانی و خانم ممیوند وخانواده محترمشان و جمعیت طلوع رهایی رستا تبریک عرض می نماییم .
























صحبتهای ارزشمند جناب آقای همدانی

قبل ازشروع صحبتهایم خدا را شاکرم و خیلی خوشحال هستم و سطح انرژی بالایی دارم، و از تمامی حضاران عزیزسپاسگزارم که در جشن بنده شرکت کردند.
ماهی رابخواهیم ازآب بگیریم سخت نیست ،اما نگه داشتن ماهی سخت است.
بسیاری از ما انسان ها هم درزندگی مانند همین مثال هستیم.
بسیاری از دانشپذیری که برای درمان ورود پیدا میکنند. بعد از درمان بعد از چند ماه پاکی عودمجدد میکنند و مانند مثال ماهی راحت توانستند ترک کنند ولی نتوانستند راحت پاکی خود را نگه دارند.
بخاطرهمین نگه داشتن پاکی خیلی سخت است. خیلی مراحل و مشقت ها را باید تحمل کرد.
بایدزحمت کشید تا روزی بتوانیم لذت واقعی را بچشیم.
انسانها هدفهایشان متفاوت است.
روزی که من واردگروه درمانی شدم با خود گفتم آیامن هم میتوانم یک روز مواد استفاده نکنم، یکساعت پاک بمانم.
اعتیادخیلی تخریب های بزرگی به خود من و زندگی وارد کرد.
من چندین بار به قطع مواد روی آوردم ولی پایدار نماندم بخاطر آموزشی که نداشتم. هیچ راهی برای قطع مواد جز این کارگاه های آموزشی نیست.
ازخداخواهانم که تمام مصرف کننده به قطع مواد برسند, تمام مرحله اولی هابه مرحله دوم برسند, مرحله دومی ها به جمع خادمین و راهنما بپیوندند و این زنجیر جمعیت را محکم بگیریم.

خود من هم ازمصرف کنندگانی بودم که از اطراف خودم خبری نداشتم و نمیدانستم که چه خبراست وچه بر زندگی من , زن و بچه هام میگذرد.
ولی خداروشکرکه وقتی بااین گروه درمانی آشنا شده ام متوجه شدم که چه تخریب هایی بهم وارد شد و درسدد یاری رساندن به خود و خانواده ام شدم و شاهد نه سال رهایی هستم.
خواهشا از شمادانشپذیران خواهانم که ازمن بنده درس بگیرید و خیلی سختی ها را تحمل کنید تا به آن رهایی شیرین برسید.
خود من هم اوایل ورود به گروه درمانی آخر از همه می نشستم و خدمت گزاری میکردم تا به اینجایی که میخواستم رسیدم.
اعتیادخانمان سوز است وخواه ناخواه میسوزاند.
خواهشا از راهنمایی راهنمایان استفاده کنید تا به عزت نفس برسید.


درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا




  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • ۴۹۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۰)

با سلام 

جناب آقای همدانی و سرکارخانم ممیوند عزیزم نهمین تولد گواری وجود سبزتان باد ، که با خنده هاتان و همدریتان امید را در دل رهجوهایتان به سبزی میرسانید 
  • خراسانیان
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه عزیزان..
    و تبریک ویژه به آقای همدانی و و خانم ممیوند.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید..به امید موفقیت های روز افزون.
    ممنون از زحمات شما خانم سلطانی عزیز.
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    با عرض سلام و خدا قوت 
    جشن خیلی عالی و پر از انرژی مثبت بود 
    تبریک عرض میکنم خدمت جناب اقای همدانی 
    وسرکار خانم ممیوند و خانواده محترمشان و
    بهترینهای دنیا ارزو مندم برای قلب پر مهرتان 
  • سعید قریب
  • خدمت جناب آقای همدانی بزرگوار تبریک میگم
    و سرکار خانم ممیوند که همیشه برای بنده و دانشیارم زحمت فراوان کشیده اید ممنونم.
    امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
  • همایون سرایی
  • باسلام و عرض ادب 
    در ابتدا تبریک عرض مینمایم به جناب آقای همدانی عزیزوسرکارخانم ممیوند بزرگوار
    ودرادامه با دقت در گفته های ارزشمند اقای همدانی استنباطم این است که
    رهایی فقط قطع مواد نیست قطع مواد به مانند صید ماهی است اما رهایی
    به منزله حفظ ماهیه صید شده است واین میسر نمیگردد مگر در پرتو 
    آموزش ، شناخت ، آگاهی و تغییر و از همه مهمتر خواست و عملکرد در سایه
    بهره مندی از تجربیات پیش کسوتان
    ودر خاتمه اعلام میدارم جناب آقای همدانی و سرکار خانم ممیوند
    جشنتان باشکوه بود و حضور عاشقانه همه اعضاء حاکی عملکرد خالصانه
    واصولی شما بود 
    امیدوارم همواره در سایه رحمت پروردگار پایدار باشیدو برقرار

  • همایون سرایی
  • سلام و عرض ادب 
    وتبریک ویژه عرض مینمایم به 
    جناب آقای همدانی عزیز و سرکار خانم ممیوند بزرگوار
    ودر ادامه باید عرضکنم درسی که از جشن با شکوه شما گرانقدران گرفتم
    این است که قطع مواد به تنهایی کافی نیست ومانند صید ماهی است
    ومهم حفظ این صید است ورهایی از وابستگی میسر نمیگردد
    مگر در پرتو شناخت ، آموزش و تغییر واین مثلث زمانی به رهایی
    پایدار می انجامد که در سایه خواست و عملکرد باشد
    ودر خاتمه باید عرضکنم حضور پرشور تمامی اعضاء محترم
    جمعیت طلوع رهایی رستا حاکی از همین عملکرد اصولی وهدفنمند
    شما عزیزان بود
    امیدوارم همواره در کنف حمایت حضرت پروردگار
    پایدار باشید و سلامت و برقرار
  • همایون سرایی
  • سلام و عرض ارادت 
    سرکار خانم سلطانی بابت زحماتی که متحمل میشوید 
    به سهم خودم سپاسگزارم 
    و آرزوی توفیقات روز افزون از درگاه خداوند متعال برایتان خواهانم
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    باعرض سلام وخداقوت به جمعیت طلوع رهایی رستا این تولد بسیار زیبا راجناب آقای همدانی وسرکارخانم ممیوندبزرگوارتبریک عرض میکنم وبرایتان پایداری وطول عمرباعزت از خداوند متعال خواهانم موفق وپیروز باشید.
    باعرض سلام وخداقوت خدمت شماعزیزان امیدوارم تولد10سالگیشون وآرزوی پایداری براشون دارم 
    باسلام .چشن با شکوهی بود .جناب آقای حبیبی این تولد زیبا را به شما تبریک عرض میکنم ودستان پر توانتان
    رابه رسم ادب مببوسم که خانوادها را دور هم جمع میکنید تا به رهایی برسن .به جناب آقای همدانی وسرکار 
    خانم ممیوند عریز تبریک عرض میکنم و از خداوندبهترینها را برایشان خواهانم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">