طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترکهای ناموفق

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

روز شنبه 96/7/22 کارگاه آموزشی با موضوع ترکهای ناموفق به دبیری سرکار خانم بهشتی وآموزشگری آقای قریب و آقای صفرپور در شعبه ابوذر برگزار گردید....


ترکهای ناموفق 

آقای قریب : تجربه همان چیزی است که باعث میشود شخص اشتباه جدیدی را به جای اشتباه قبلی انجام ندهد.

پیام شماره 9 : فراموش نکنیم : در گروه درمانی زمین خوردن جزئی از پروسه درمان می باشد اما نشستن وبلند نشدن مساوی با شکست می باشد. 

ما انسانها می توانیم از شکست هایمان پلی برای رسیدن به موفقیت بسازیم .

بسیاری از دانشپذیران به خاطر عدم رعایت اصول , عود مجدد می کنند و با ناامیدی کامل به رفتارهای گذشته خود برمی گردند,

در صورتی که می توانند حرکت خود را با استفاده از تجربه قبلی از نو شروع کرده وادامه مسیر دهند.

من در قطع نیکوتین سال گذشته تحت تاثیر جو موجود تصمیم به قطع گرفتم و  با خودم گفتم که اگر هم موفق نشدم تجربه بدست میاورم

که با این ذهنیت موفق هم نشدم.

ولی این بار با تکیه بر همان تجربه و مشورت راهنما تصمیم گرفتیم اشتباه گذشته را تکرار نکنیم و در زمان مناسب اقدام کنم تا تبعات قبل را نداشته باشم.

برای قطع مواد به روش URD را تجربه کردم،گفتم که بدلیل درد و رنج زیاد و عدم موفقیت حاضر نیستم آن اشتباه را دیگر تکرار کنم.

من فکر میکنم هدف از این موضوع آموزشی این مطلب است که چرا در ترک های گذشته موفق نبودیم و چرا الان میتوانیم.

من در آخرین قطع موادم بخاطر تبلیغات اشتباه که شیشه را میتوان راحت ترک کرد و عدم استفاده از تجارب دیگران،متاسفانه سرخود آمفتامین را جایگزین مورفین کردم و از چاله به چاهی افتادم که ماهها وقت و انرژی من را گرفت.

بنظر من حلقه گمشده میان ترک یا قطع مواد و درمان اصولی و تعادل،آموزش میباشد.

بگفته آقای حبیبی در دانشنامه روشهای ترک مواد اگر با آموزش همراه نباشد هیچ کدام جوابگو نیست.

ما بارها سرخود اقدام به ترک کردیم ولی نشد.

ولی حالا با اتکا به تجربه گروه و آموزشهای جمعیت و راهکار راهنما اینکار را بدرستی و با کمترین ریسک انجام میدهیم و حتما نتیجه بهتری از قبل هم میگیریم.

آقای صفرپور: من بارها وبارها عود مجدد را تجربه کرده ام  ،دوباره مصرف ,دوباره شروع روزهای سخت،دوباره دربدری،دوباره بدبختیها تو کوچه پس کوچه های اعتیاد،و این دوبارهها منجربه ترک من میشد،من ترکهای زیادی داشتم  و روشهای مختلف ترک را تجربه کرده بودم اماچرا سرانجام نداشت ،چون اموزش لازم رو نداشتم .

یکی ازترکهام دوسال طول داشت اما فقط طول پاکی داشتم وعرض وعمق آن که همان آموزش بود را نداشتم و فقط با توجه به شناختهای قبلی ام ازترکها پاک می موندم بدون کمک و همراهی کسی،من درجلسات انجیوهای قبلی که مینشستم خودم رو یک معتاد معرفی میکردم واین واژه اصلاحس خوبی به من نمیداد اما الان که خودم را سعید یک دانشپذیرمعرفی میکنم مفهوم واژه دانشپذیربه دنبال دانش رهایی بودن است .

برای رسیدن به این دانش ابزارهایی نیاز دارم که ابزارهای من شما هستید ،ازتازه واردی که وارد این جمعییت میشود،تاراهنمای خوبم که درس درست زندگی کردن را به من می آموزد ،تا جناب اقای حبییی بزرگواردبیرکل جمعیت طلوع رهایی رستا که خداحافظشون باشد سرشارازانرژی مثبت هستند.

برای موفق بودن باید عشق به مسیرداشته باشیم تا بتوانیم پایدار بمانیم اگر درمسیرخدمت صادقانه داشته باشیم ودرکارگاه آموزشی دقت کنیم وبه گفته های راهنمای خود گوش فرادهیم مطمئناً این آموزشها اگر باعشق وخواستن همراه باشد برایمان سودمند خواهدبود.

درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا

  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • ۹۲۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۸)

  • مصطفی عظیمی
  • سلام و خداقوت
    ابتدا تشکر از سرکار خانم بهشتی و سعید قریب عزیز و تبریک به سعید صفر پور برای اولین آموزشگری که مطمئنا تجارب زیادی بدست میاره و در مراحل و دفعات بعدی آموزشگری خیلی بهتری را از ایشان شاهدیم چون توانایی های زیادی دارد.

    تشکر بعدی از سرکار خانم سلطانی که زحمت های بسیار زیادی برای تهیه و تدوین مطالب سایت میکشند.
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    با سلام وخدا قوت خدمت خانم بهشتی ودوآموزشگران گرامی از خواندن مطالب استفاده کردم
  • فریباسلطانی
  • سلام وعرض ادب
    ممنون وسپاس بابت اموزشگری خوبتان اقای قریب
    واقای صفرپور
    خواهرجان خدا قوت 
  • قاسم رسولی
  • با عرض سلام وخدا قوت به خانم بهشتی وآقایان قریب وصفرپور که خیلی از آموزشگریشون استفاده کردم.
    ویه خدا قوت جانانه به سرکار خانم سلطانی بابت خلاصه مطالب کارگاه که خیلی جامع وکامل بود.
    سلام و خداقوت کارگاه عالی بود با دبیری عالی خانم بهشتی و آموزشگری آقایان قریب و صفری استفاده کردیم
  • سعیدسلطانی
  • سلام خداقوت
    اقاسعیدهای گل اموزشگریهاتون عالی بود
     موفق وپایدار باشید
    خانم سلطانی خدا قوت
    پاسخ:
    سپاس
  • همایون سرایی
  • باسلام و عرض خداقوت 
    حضور سرکار خانم بهشتی و آقای قریب و صفرپور
    دبیری ‌وآموزشگریتون خیلی خوب بود و امیدوارم همواره پایدارو برقرار باشید
    از سرکار خانم سلطانی کمال تشکرودارم 
    بابت زحماتی که برای وبلاگ متحمل میشن 
    سلامت و سعادت و عافیت برای همه عزیزان خواستارم
    با عرض سلام وخدا قوت
    خدمت خانم بهشتی واقایصفرپور واقای قریب بابت کارگاه اموزشی
    خوبشون
    وخداقوت میگم به خانم سلطانی عزیز
  • خراسانیان
  • با عرض ادب و احترام..
    ممنون از آموشگری خوب عزیزان..با ارزوی موفقیت هرچه بیشتر و کسب تجربه های موفق در زندگی همه ما ...
    باعرض سلام وخداقوت به شماعزیزان خیلی استفاده بردیم سپاسگذارم ازهمه
    عرض سلام وخداقوت دارم خدمت دبیرمحترم جلسه
    سرکارخانم بهشتی بزرگوار 
    وتشکرازآموزشگران جلسه
    وبازهم سپاس ازخانم سلطانی عزیز که مطالب روجمع بندی وروی سایت میزارن
    تابامطالعه آنها به سطح آموزشی خودمون اضافه کنیم
    پاسخ:
    سپاس
    باعرض سلام وخدا قوت خدمت خانم سلطانی عزیر وراهنمایان وب ادمین رستاجلسه روز شنبهپربار ومن از اموزشگری سعید قریب لذت بردم وخدارا شکر کر دم از زحمات اقای حببیی وراهمایان وراهنمای سعید اقای غفوری بی نهایت سپاسگزارم
  • حوریه صفرپور
  • سلام و خدا قوت مرسی بابت  دبیری سرکار خانم بهشتی عزیزم و آموزشگری آقای قریب و پدرم عزیزم عالی بود استفاده بردیم.
    خدا قوت خانم سلطانی جان 
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    با سلام 

    خدا قوت به سرکار خانم بهشتی 

    خدا قوت به آموزشگران خوبشان 

    خدا قوت به سرکار خانم سلطانی عزیز بابت ثبت این لحظات 
    با سلام وخدا قوت خدمت سرکار  خانم سلطانی و تشکر 
    باسلام وعرض ادب
    تجربه های خوبی رو از کارگاه امروز بدست آوردم خداقوت عرض میکنم به دوعزیزآموزشگر و همچنین مسئول وبلاگ جمعیت 
  • ب.بایرمی دریانی
  • با عرض سلام و خداقوت خدمت دبیر و اموزشگران بزرگوار.  
    ممنون خانم سلطانی که مطالب را در سایت بارگزاری میکنید. 
    با عرض سلام و خسته نباشید 
    خدا قوت خانم بهشتی و اقایان غریب و اقای صفرپور اولین اموزشگری رو بهتون تبریک میگم 
    با تشکر از زحمات شما سرکار خانم سلطانی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">