طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان

در روز شنبه 96/2/16 جشن باشکوه پنجمین سالروز رهایی دانشپذیر محمد به راهنمایی جناب آقای حبیبی در شعبه ابوذر برگزار شد.

این روز زیبا را به جناب آقای حبیبی ودانشپذیر محمد وخانواده محترمشان وجمعیت طلوع رهایی رستا تبریک عرض می نماییم.

درود برجمعیت طلوع رهایی رستا

صحبت های دانشپذیر محمددرپنجمین سالروز تولدشان

من این تولدراگرفتم فقط به این خاطرکه بیایم پشت این میز واز آقای حبیبی تشکرکنم هرفرصتی که پیداکنم دست ایشان رامی بوسم تواین دوره زمانه امثال آقای حبیبی کم هست امثال ایشان این نوید رامی دهند که هنوز آدم هایی هستندکه به دیگران کمک کنند .
یادم نمی روددرمنطقه هشت من آقای حبیبی رادیدم ایشان وقتی مرادیدیک حالتی دست من راگرفت که هیچ وقت یادم نمی رود من ایشان رادلی دوست دارم .خداوندبعضی وقتها به بندگانش رحم میکندباآن همه درگیری امروز به اینجارسیده ام .
یک حرف آقای حبیبی همیشه می زندایشان یک تعریف ازایمان داردمیگویندایمان اعتقادبه چیزی است که ندیدنیست پاداش آن هم به دست آوردن چیزهای ندیدنیست ایشان یک حرف دیگرهم می زنند به تعدادروزهای پاکیتان نگاه نکنید به پاکی روزهایتان نگاه کنیدکسی مستحکم ترهست که پاکی روزهایش بیشترباشد روی پاکی روزهایتان کارکنیدهرکس این کاررابکندقوی ترپایدارتراست می تواندببیندمن دست آقای حبیبی رامیبوسم چون گذشته ی خودم راهیچ وقت فراموش نمی کنم .
گذشته ی پراز ترس وکثافت من به واسطه ی کارم یک ریال خرج موادنمی کردم وهمین امرباعث میشدهرروز بیشترغرق شوم روزی ۱۶ساعت پای مواد میشستم وبه جایی رسیدم که ادرارم خونی شده بود.به واسطه ی نظامی گری بسیار مغروربودم اماآقای حبیبی من رابه راه آورد ایشان می گوینددیدمان رابه موادعوض کنیم اگر دیدمان به موادمانندکثافت باشد رهایش می کنیم امااگردیدمان به آن مثل شیرینی باشد اگر ده سال هم رهاباشیم بازهم به دنبالش می رویم .چرابه گروه درمانی می آییم تاعاقبت افراددرگروه راببینیم چه افرادی که از همه لحاظ ظاهری مالی موقعیت اجتماعی بالابوده انداماگروه راترک کرده والان کجاهستند .واینهابرایمان درس عبرت می شود .
وقتی ازگروه درمانی قبلی بیرون آمدیم آقای حبیبی هرروز زنگ میزد و می گفت که باید امروز خودت نشان دهی وبامشکلات مبارزه کنی من این چیزهارافراموش نمی کنم .
تنهاچیزی که دراین راه مااز دست میدهیم اعتبارمان هست اگر ده سال هم رهایی داشته باشیم تاچشممان قرمز می شود می گوینددوباره موادمصرف کرده است .ازهمسرم خیلی مچکرم اگر ماجای آنهابودیم هیچ وقت گذشت نداشتیم .
پدرم پاکی من راندیدواین برای من یک حسرت است تاآخرعمر.کسانی که کنترلی مصرف میکنندوفکرمیکنندمیتوانندمصرف موادشان راکنترل کنندبه هوش باشندکه فکروخیالی بیش نیست .اگر به پاکی رسیدیم بتوانیم به دیگران هم کمک کنیم .روزی آقای حبیبی به من گفت سه ماه نباید سرکاربروی کاربه جایی رسیدگه نامه ی اخراج من به درخانه آمداماایشان گفتندخداهمه چیز رادرست میکندوهمانطور هم شدوهمه چیز برگشت .برای سربلندی راهنمایم دعامی کنم انشاا...هرچه ازخدامی خواهندخدابه ایشان بدهد من فقط می توان باپاک ماندنم دردی به دردهای راهنمایم اضافه نکنم چون میدانم که عودکردن من میشوددردی روی دل راهنمایم انشاا...هرگرفتاری داردازخدامی خواهم که برطرف شود.

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • ۳۰۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۷)

عرض سلام وتبریک این جشن زیبا خدمت راهنماودبیر کل ***جمعییت طلوع رهایی رستا***
جناب آقای احسان حبیبی وراهنمای خانواده سرکارخانم رشیدی بزرگوار
تبریک میگم به آقامحمدوخانواده محترمشون
آرزوی بهترینها برای خانواده بزرگ رستا
  • حسین فراهانی
  • با سلام
    عرض تبریک به دانشپذیر محمد و جناب آقای حبیبی راهنمای گرامیشان.با آرزوی بهترینها برای این دو عزیز.
    خداقوت به سرکار خانم سلطانی مسئول محترم وبلاگ.
    پیروز باشید
    سلام وخداقوت  خدمت جمعیت طلوع رهایی رستا 
    عرض ادب وتبریک خدمت جناب آقای حبیبی وخانم رشیدی عزیز 
    وتبریک خدمت آقامحمد وخانم محترمشان پنجمین سال مبارکباد

    درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
    این تولد زیبا رابه آقای حاتمی وهمسر ایشان خانم حاتمی عزیزصمیمانه تبریک عرض میکنم جناب آقای حاتمی صحبت های جناب عالی بسیارتأثیرگذار بود انشاا...همیشه پایدار باشید درکنارخانوا ه ی محترمتان روزگاربه کامتان باشد
    سلام و عرض ادب و خداقوت 

    جناب آقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی عزیزم
    از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم 
    و همینطور به آقای حاتمی و خانم حاتمی عزیز امیدوارم هر جا هستین شاد و سلامت باشین
    سلام خدا قوت
    خدمت جناب آقای حبیبی ،سرکار خانم رشیدی بزرگوار 
    آقای محمد حاتمی و خانم حاتمی تبریک عرض میکنم
    انشاالله همیشه موفق باشید
    با سلام 
    این تولد زیبا مبارک باد بر جناب آقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی و رهجوی دلیشان جناب آقای حاتمی و سرکار خانم حاتمی و پسر گلشان 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">