طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

گزارش از جشن روز راهنما سال 96

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

روز دو شنبه 96/2/11 جشن با شکوه روز راهنما در شعبه مر کزی برگزار شد.

این جشن زیبا با قرائت قرآن توسط آقای اصغری آغاز شد . مجری این جشن آقای عباس عظیمی بودند .

جناب آقای حبیبی دبیر کل جمعیت طلوع رهایی بعد از صحبتهای ارزشمندشان راهنمای نمونه را اعلام کردند حناب آقای غفوری وسرکار خانم موسوی راهنمایان نمونه سال 96 تعیین کردند ولوح یاد بودی به این عزیزان ارائه شد .

جناب آقای حبیبی سرکار خانم آزاد را مسئول کمیته ارزیابی و آقای عنبرستانی را به عنوان مسئول کمیته هاوخانم بهشتی را به عنوان مسئول شعبه مرکزی وآقای سعید سلطانی را معاون شعبه مرکزی تعیین کردند. به این عزیزان تبریک عرض می نماییم .پیروز وسربلند باشید.

به جناب آقای حبیبی وتمامی راهنمایان جمعیت طلوع رهایی روز راهنما را تبریک عرض می نماییم .درود برجمعیت طلوع رهایی رستا  

آنچه که از بن جان می اید
آن است که از صمیم قلب از خدمت صادقانه و کوشش خالصانه شما در راستای هدایت و ارشاد عصری که با مرگ تدریجی رو برو هستند تقدیر و تجلیل نماید.صمیمانه ترین سپاس های خودرا به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خودرا، در طبق اخلاص نهاده ونهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان ابیاری مینمایید، نثارتان میکنم.ارزو مندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را در مسیر تحقق اهداف الهی و مکتب انسان ساز جمعیت که از جان مایه میگذارند در کنف الطاف خویش قرار دهد.
عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه شما بزرگواران.در ابتدا این اعیاد بزرگ را خدمت شما بزرگواران تبریک میگویم.انشاله همانطور که این دو بزرگوارحق برادری را ادا کردند ما هم یاد بگیریم الگو برداری کنیم و به همین شکل همانند برادر پشت و حامی یکدیگر باشیم.روز راهنما را به همه راهنمایان عزیزو گرانقدر تبریک میگویم.

همچنین از کمک راهنمایان عزیز که امیدوارم نشانشان به نشان مقدس راهنمایی تبدیل شود .در اینجا از آنها تشکر میکنم.در یک جاهایی راهنماها باید متفاوت باشند مثل امروز.آنهم برای اینکه حس رقابت بین آنها بیشتر شود ومن بر این باورم که این تشکر برای راهنمایان عزیز هست.ابتدا از راهنمای خوب خودم جناب آقای همدانی تشکر میکنم.لطف کردند محبت نمودند راهنمایی بنده را قبول کردنددست ایشان را میفشارم و امیدوارم خداوند عمر با برکت و با عزتی به ایشان بدهند ودر این مسیر در سلامتی کامل به سربرند.همچنین از سرکار خانم ممیوند تشکر و قدردانی مینمایم.من بر این باورم که کار اصلی را همین راهنمایان جمعیت انجام میدهند همین راهنمایانی که رهجو دارند.به این دلیل که من به تنهایی قادر به سرویس دادن به افراد جمعیت نیستم.امروز نزدیک به ۲۱۰ نفر در این جمعیت نشسته اند که این با تلاش راهنمایان صورت گرفته است.از یکی از ائمه پرسیده بودند اگر از دنیا بری و باز به این جا باز برگردی  چه میکنی..فرمودند خدمت به همنوع را سرلوحه کار خود قرار میدهم.از عزیزانی که با لباس اراسته حضور پیداکرده اند تشکر میکنم چرا که این نشان میدهد برای جمعیت برای تشکل و برای خودشان ارزش قائلند.از همه عزیزانی که در فضای مجازی پیام داده بودند تشکر میکنم .من فکرمیکنم دست راهنمایان را باید بوسید چرا که کاری که راهنمایان برای ما انجام میدهند هیچ کس انجام نمیدهد.شاید افرادی باشند که امادگی خودرا برای کمک به ما اعلام کنند ولی قطعا صلاحیت کافی ندارند.از راهنمای قبلی ام اقای نریمانی که مرا به رهایی رساند تشکر میکنم و همچنین سرکار خانم صبوری که زحمات زیادی برای ما کشیدند .امیدوارم شما هم روزی که حالتان خوب نبود را فراموش نکنید.راهنمایی شغل نیست عشق است.چرا که بیشتر وقت خودرا با رهجوی خود میگذراند تا حال اورا خوب کند و واقعا اگر عشق نباشد نمیتوان کار کرد..عاشق تک تک شماها هستم و خیلی ممنونم از شما که به راهنمایانتان عشق میورزید.ما باید قدردان آنها باشیم قدردان کسانیکه زندگی را به ما آموختند و هدیه دادند.بی تردید هیچ یک از ما نمیتوانیم حق مطلب را به جا اوریم فقط از خداوند منان میخواهیم که جواب زحمات ایشان را بدهند‌.

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • ۴۴۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۶)

باسلام خدمت شما عزیزان جشن بسیار باشکوهی بود 
خداروشکر میکنم امسال در کنار راهنمایان وخادمین عزیز بودم 
واز آقای حبیبی بزرگوار بسیار سپاسگزارم  
هفته راهنما مبارک باد 
با سلام 
این جشن زیبا بر جناب آقای حبیبی ودیگر راهنماها مبارک و پر شگون باد 
سلام وخدا قوت به دست اندرکاران برگزاری این جشن زیبا .روز معلم وراهنما را خدمت تمام راهنما ها آقا وخانم ومعلمین عزیز تبریک عرض می نمایم .آرزوی پیروزی وموفقیت برای تک تکشان می کنم .تبریک ویژه به جناب آقای احسان حبیبی که باایده وفکر تاسیس جمعیت طلوع رهایی لبخند را بر لب خانواده ها ونور امید رادر دل ما روشن کرد.پیروز وبرقرارباشید.
عرض سلام وخدا قوت 
جشن زیبایی بود پر از انرژی تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای حبیبی و همه راهنمایان و پیشکسوتان محترم 
خدا را شاکرم که در کنار این عزیزان هستم 
روز راهنما بر شما مبارک باد
درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
روز راهنمارابه تمام راهنمایان زحمت کش جمعیت تبریک عرض میکنم وهمچنین به جناب آقای غفوری وخانم موسوی بابت انتخابشان به عنوان راهنمایان نمونه تبریک عرض میکنم این دوعزیز واقعا نمونه هستندوهمچنین به خانم بهشتی وآقای سلطانی هم به خاطر انتسابشان به عنوان مسئول ومعاون شعبه ی مرکزی تبریک عرض میکنم ودرآخربه خانم آزادعزیز بابت مسئولیت جدیدشان تبریک عرض کرده وبرای این عزیزان آرزوی موفقیت هابیشتررادارم از زحمات بی دریغ آقای عنبرستانی هم سپاسگزارم 
  • وحید محمد طاهری
  • سلام
    تشکر میکنم از تمام خادمین و روز راهنما رو بهشون تبریک میگم
    همچنین از شما سرکار خانم سلطانی بابت زحمت و تلاشتون برای وبلاگ ممنونم
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام وممنون از حمایتتان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">