طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان

روز شنبه 96/1/19 جشن با شکوه اولین سالروز رهایی دانشپذیر امید به راهنمایی جناب اقای همدانی در شعبه ابوذر برگزار شد.

این تولد زیبا را به جناب اقای همدانی وخانم ممیوند دو راهنمای بزرگوار جمعیت طلوع رهایی رستا  ودانشپذیر امید وهمسر محترمشان تبریک عرض می نماییم...

خلاصه صحبت های دانشپذیر امید
چیزی که من درطول زندگی ام در جمعیت یاد گرفته ام ،شکر گذاری است.هنوز در زندگی ام به اون جایگاه واقعی ام نرسیده ام ولی صادقانه هر روز خدارو شکر میکنم.و شکر گذاری میکنم.در زندگی به فکر هیچ چیزی نیستم.در این مقطع از زندگی حقیقتا به فکر و مال و مادیات دنیوی نیستم و فقط به رهایی ام فکر میکنم.تشکر کن میکنم از اقای احسان حبیبی..و دعاگوی ایشان هستم.اقای احسان حبیبی و خانم رشیدی همیشه دعا گوی شما دو عزیز هستم.تشکر میکنم از راهنمای بسیار خوب و دوست داشتنی و مهربانم و من ایشان را همچون پدر دوست دارم و سرکار خانم ممیوند که ما هرچه داریم از وجود این دو عزیز میباشد.خانم ممیوند تلاش زیادی برای ما زندگی ما متحمل شدندو زحمات زیادی برای ما کشیدند.همسرمن در همان بدو ورود به جمعیت جذب شدند وبا راهنمایی خانم ممیوند ۸۰درصد مشکلات ما حل شد.من در گروهای وتشکل های دیگری هم بوده ام اما اینجا را بسیار دوست دارم و اینجا جایی است که من جواب گرفته ام امروز دوستانم با در اغوش گرفتن من چنان حس وحال خوب و محبتی به من دادند انگار ما چندین سال است که همدیگر را میشناسیم وبا هم اشناییم.من جمعیت رامثل خانواده خودم دوست دارم.از همسرم تشکر میکنم که در این مسیر سخت پابه پای من قدم برداشت.خوشبختانه در این دوسال حتی اگر مشکلی هم پیش امده سعی کردیم انها را با کلام حل کنیم.ودیگر مثل قبل تنش و مرافعه در زندگی مانیست.چرا که مسیر مسیر سختی است.همسر من هیچ نقشی در اعتیاد من نداشتند و باور این قضیه برایش همیشه سخت بود.از مادرم تشکر میکنم که امروز حضورش انرژی خاصی به من داده از پدرم وخواهرم نیز تشکر میکنم.امسال سال خوبی برایم بود و خبرهای خوشی شنیدم.بیشتر خوشحالی امروز من به خاطر پدرم هست که امروز اونیز به قطع موادرسیده است.از مادرم تشکر میکنم هرچند که با کلام نمیتوان.مادرم در این بیست سال با تمام مشکلات و سختی های من کنار اومد و با اعتیاد من و برادرم و پدرم همه این سالها زندگی کردند.مادرم همیشه با گریه ها و غصه هاش همیشه به دنبال راهی بود که مرا نجات دهد.از او حلالیت میطلبم.و وقتی در این مقطع به تخریباتم فکر میکنم واقعا به این میرسم که چقدر نادانم.از خواهرم تشکر میکنم از همسر ایشان که جمعیت را به ما معرفی کردند.ودر نهایت از تک تک شما عزیزان که با حمایت های بی دریغ تان مرا یاری کردید.من در این سالها تخریبات زیادی داشته ام و یکی از انها این بود که پسر بزرگم ارش تا دوسال پیش ارزوی نبودن من درخانه رامیکرد.اما وقتی امروز با او صحبت کردم و حالش را پرسیدم از تغییرات رفتاری من گفت و خداروشکر که امروز او از من راضی است.در خصوص موفقیتم باید بگویم من در گذشته فقط با غرور خودم پیش میرفتم وحرف راهنمایم اهمیتی نداشت انسان خود محوری بودم که اعتیادم را قبول نداشتم.اما با ورودم به جمعیت غرور خود را کنار گذاشتم و فقط به راهنمایم چشم گفتم و به موفقیت رسیدم.وبا گرفتن راهکارهای راهنمایم و عمل کردن صادقانه مسیر رهایی را پیمودم.چیزی که امروز در جمعیت یاد گرفتم این بود که مشورت کنم چرا که مشورت لازمه درمان است.دوستتان دارم.🌷🌷🌷🌷

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • ۳۰۶ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۶)

خانم روستایی عزیزسلام این جشن رهایی به شما آقای احمدی تبریک عرض میکنم امیدوارم که گوارای وجودتان باشد
با سلام و درود
مبارک باشد این روز  و همه روز
آقای احمدی و خانم روستایی 
این جشن زیبا مبارک و خجسته باد🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌻🌻🌻🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
اقای احمدی و خانم روستایی عزیزم؛
در این روزهای زیبای بهاری بهترین ارزوها را برای شما خانواده محترم ارزومندم.امیدوارم در سایه حق پیروز و سعادتمند باشید.شیرینی لبخند امروزتان گوارای وجود!
با سلام 

خانم روستایی عزیز و آقای احمدی شهد شیرین یک سال رهایی گواری وجود شما و دو فرزند عزیزتان باد ٬امضای خدا همواره سر لوحه هدف هایتان باد 
با سلام امید جان جشن رهایی را به شما و خانمت تبریک میگویم زنده باشید خواهرت.
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    این جشن زیبا را خدمت امید عزیز ،دانشیار محترمشان و راهنمایان گرامیشان تبریک و شادباش عرض میکنم و از درگاه حق آرزوی بهترینها را برایشان دارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">