طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

چگونگی تقویت ایمان نسبت به راهنما

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

درروز دوشنبه کارگاه اموزشی شعبه ابوذر با موضوع چگونگی تقویت ایمان نسبت به راهنما به دبیری خانم ممیوند واموزشگری اقای عباسی برگزار شد....

ایمان در لغت به معنی تصدیق وباور داشتن است. اعتقاد, باور و اطمینان کامل قلبی وروشن به یک مطلب یا مسئله که به زندگی ما جهت می بخشد. اصلی ترین عاملی که باعث می شود در گروه درمانی پایدار بمانیم ایمان به راهنماست.

اعتیاد به مواد یکی از مشکلات ما بود ولی اعتیادهای پنداری از بزرگترین مشکلات ما است . اگر این مشکلاتمان را با راهنما در میان بگذاریم راهکارهای اصولی به ما می دهد واگر به انها عملکرد داشته باشیم باعث پیدایش ایمان به راهنما می شود .

ایمان به راهنما نیاز به فرایند زمان وصبر دارد . اگر ایمان از درون فرد باشد می تواند به رشد وتکامل برسد.صداقت با راهنما باعث تقویت ایمان به راهنما می شود.هرچه قدر شناخت ومعرفت ما به راهنما بیشتر شود ایمان به راهنما قوی تر می شود.

غرور کاذب باعث به وجود نیامدن ایمان می شود.وقتی به گروه درمانی می اییم یعنی به تنهایی نتوانستیم مشکلمان را برطرف کنیم پس تسلیم شویم وغرور را کنار بگذاریم وبه حرف راهنما گوش دهیم وبه انها عمل کنیم وبا کسب نتیجه موجب کامل شدن ایمان در ما می شود.

  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • ۵۴۰ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

  • حسین فراهانی
  • با سلام
    کارگاه اموزشی خوبی بود.به دبیر و اموزشگر محترم خداقوت میگویم.
    تشکر از بروز رسانی سریع وبلاگ شعبه ابوذر.
    سربلند باشید
    پاسخ:
    سلام  درود برشما که توجه  وحمایت  می کنید  سپاسگزارم
    با سلام و عرض خدا قوت 

    خدا قوت به راهنمای عزیزم سرکار خانم ممیوندوجناب آقای عباس عظیمی و تمامی کارگاه آموزشی 
    دلم برای همه تنگ شده ,خدا قوتتان دهد 
  • خراسانیان
  • اصل موفقیت در گروه درمانی ایمان و اطمینان قلبی کامل به راهنماست..امیدوارم در همه ما این باور به درستی شکل بگیرد چرا که در سایه لطف چنین راهنمایانی میتوان به حقیقت این مطلب برسیم..باتشکر از زحمات همه شما عزیزان..
    با عرض سلام و خداقوت خدمت سرکار خانم سلطانی و خواهر محترمشون بشیار ممنون از گزارش هروز شما از کارگاه های آموزشی و پیام های مربوط به شعبه ابوذر و بسیار ممنون از حمایت شما از وبلاگ ورزشی خداقوت
    پاسخ:
    سلام تشکر از این همه لطفی که به بنده دارید به شما هم خداقوت میگم که برای وبلاگ ورزشی زحمت بسیار می کشید سپاسگزارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">