طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

گزارش تصویری ومطالب کارگروهها

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان 

درروز دوشنبه 95/11/18کارگروه اقای مصطفی عظیمی با موضوع پرداخت بها وفراخوان وکارگروه خانم موسوی با موضوع سهم مادیات ومعنویات در زندگی افراد چقدر است ؟برگزار شد. از این دو راهنمای محبوب جمهیت طلوع رهایی رستا سپاسگزاریم....

پرداخت بها وفراخوان

برای دریافت هر چیزی در زندگی باید بهای ان را پرداخت کنیم که به ریال ویا تومان می باشد.اما در مورد درمان اعتیادما این بها را با دادن وقت خود پرداخت می کنیم. ایا شخصی که نیم ساعت قبل از شروع جلسه در شعبه حاضر میشودودارای خدمت است با کسی که خدمت نمی کند به یک اندازه بها پرداخت می کنند ؟ در برخی از افرادبه خاطر سو؛ مصرف مواد خسارات زیادی به خانواده زده اندوباید این بها را با ریال پرداخت کرد تا انها نیزفرصتی برای زندگی دوباره پیدا کنندواین بها توسط فراخوان دریافت وبه کسانی که ازلحاظ مالی مشکل دارند پرداخت میشود.

در فراخوان مبلغ مهم نیست مهم این است که ما شیرینی زندگی خود را با دیگران تقسیم کنیم ونباید حتما کل مبلغ از خودمان باشد ما می توانیم در اقوام واشنایان جستجوکنیم وبه افراد خیر خواه شماره کارت جمعیت را بدهیم تا خود مستقیم در این امر خیر شرکت کنند.

سهم مادیات ومعنویات در زندگی افراد چقدر است؟

درصد مادیات در زندگی افراد چقدر است ؟ بیشتر افراد تعادل خاصی بین این دو مورد ایجاد نمی کنند,یابسیارمادی گرا هستندیا بسیار دین گرا هستند, یا تمام فکر وذهنشان پول وزندگی مادی است یا دائما به دنبال نماز وعبادت هستندواز کار وفرزند وخانواده و... دور میشوند.

ما دائما در حال فکر کردن هستیم اما گاهاًافکار منفی در ذهن ما می اید وشب تا صبح به اینکه چه اتفاقات ناگواری در طول زندگی برایم اتفاق افتاده فکر می کنم اینکه شوهرم چه گفته ,خانواده شوهرم چی گفته و...می گذرد.اما بعضی از فکرها امید وباور است واین افکار به ذهن افرادی میرسد که فکر سالم وذهن ازادی دارند.این افراد فقط به جنبه های مثبت فکر می کنند.باید بدانیم که همه اتفاقات ما حاصل اندیشه وافکار ماست.هر چه فکرمان مثبت وذهن ازادی داشته باشیم روح مان بزرگ باشد این اتفاقات بهتر ومثبت تر خواهدبود. هر زمان فکر منفی به سراغمان می اید سریعاً باید فکر مثبیت کنیم .هر چه در ذهنتان باشد سریعاً به زبانتان جاری می شود .گاهی از چیزی در ذهنمان رنج می بریم ویا خسته وبی حوصله هستیم هنگام صحبت کردن کاملاً مشخص است. گاهی باید خودمان را در شرایط فرد بگذاریم وهمیشه سطحی از دید خودمان به افراد نگاه می کنیم وچه ایرادهایی از او می گیریم اما اگر خودمان را در ان شرایط قرار دهیم مطمئناً به فرد مقابل حق خواهیم دادکه چنین رفتاری کند .چهره افراد در حرف زدن حائز اهمیت است . گاهی اوقات حق با ماست اما چون طرز حرف زدن وبرخوردمان درست نیست , چه اتفاقاتی که در پی خواهد داشت .

خیلی اوقات در ابراز احساسات بیم داریم ونمی توانیم به راحتی ابراز علاقه کنیم وبه راحتی عشق بورزیم .اما افرادی که ذهن ازادی دارند به راحتی بیان احساسات می کنند.

باید به جنبه های مثبت زندگی نگاه کنیم چرا همش گله وشکایت را دائماً به زبان اورد.باید حساسیت خود را کم کنیم وسطحی وار به مشکلات نگاه کنیم ومدیریت بحران داشته باشیم .

به هر انچه فکر کنی همان میشود .هر انچه فکر کنی پیش می ایدوتجسم کنی بهش می رسی پس مثبت اندیش باش .

  • ۹۵/۱۱/۱۹
  • ۳۱۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

  • خراسانیان
  • با سلام.خانم موسوی گرامی راهنمای عزیزم..تلاش بی وقفه شمارا در یاری رساندن به افراد ارج مینهیم و امیدوارم با عملکرد صحیح و گرفتن راهکارهای ارزشمندتان ذره ای از زحمات بی وقفه شما وتمامی راهنمایان را جبران نماییم.با تشکر و با ارزوی سلامتی برای شما و خانواده بزرگ رستا.
    سلام خانم سلطانی عزیز بابت تمام زحماتی که برای وبلاگ میکشید سپاسگذارم و امیدوارم همیشه موفق باشی 
    خانم خراسانی عزیزم مرسی امیدوارم روز شاهد عکس کارگره خودت باشم عزیزم 
    پاسخ:
    سلام خانم موسوی عزیزم ممنون از لطفتان
  • حسین فراهانی
  • با سلام 
    عرض خداقوت و تشکر به جهت انعکاس مباحث مطرح شده در کارگروه ها که موجب استفاده سایر اعضا از این مطالب مفید مییاشد.
    پیروز باشید
    با سلام و عرض خدا قوت 

    احسنت به راهنمایان پر تلاش و رهجوهای تلاشگرشان خدا قوت 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">