طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

روز راهنما

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ق.ظ

به اطلاع کلیه عزیزان و اعضاء محترم طلوع رهایی رستــا می رساند ، امروز شنبه 95/02/11 جشن باشکوهی بمناسبت روز راهنما و تقدیر از راهنمایان گرامی ساعت 18 در شعبه ابوذر برگزار می گردد.

ای راهنما تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس

ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس

ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

روزت مبارک

مناسبت

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • ۵۵۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

با سلام و عرض خدا قوت 
این روز زیبا را به تمامی راهنمایان عزیز و دوست داشتنی تبریک گفته همینطور که خود شمع روشن زندگی افراد همدرد خود هستند خداوند چراغ راه زندگیشان باد
با عرض سلام
روز را راهنما را خدمت تمامی راهنمایان محترم جمعیت طلوع رهایی رستا علی الخصوص راهنمای عزیزم سرکار خانم عنبرستانی تبریک عرض می کنم.
روز راهنما را خدمت تمامی راهنمایان طلوع رهایی رستا تبریک عرض می کنم و از راهنمای عزیز و دلسوزم آقای احمد عنبرستانی کمال تشکر را دارم.
فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم با سپاس بی حد … روزت مبارک . .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">