طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

اولین جلسه شورای اجرایی شعبه ابوذر در سال 1395

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دوشنبه مورخه 95/01/16 اولین جلسه شورای اجرایی شعبه ابوذر در سال جدید با حضور آقای ایمان غفوری دبیر اجرایی جمعیت، آقای مصطفی عظیمی سرپرست شعب، آقای احمد عنبرستانی مسئول شعبه ، سرکار خانم بهشتی معاون شعبه و اعضاء شورا  برگزار گردید.

در این جلسه در مورد اهداف ، چشم اندازها و وظایف شورای اجرایی و چگونگی دستیابی به این اهداف صحبت و گفتگو شد. همچنین در مورد چگونگی تعامل بیشتر اعضاء با مسئول و معاون شعبه، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف شورا ، تعریف اهداف جدید برای اعضاء بحث شد.

در این جلسه نیز آقایان سعید ایجی، هادی چهاردولی ، یحیی فلاح زاده ، محمد کریمی ، حسین فراهانی و سرکار خانم ها سلطانی ، جمالی و استیری به عنوان اعضای شورا حضور داشتند. ضمناً آقایان محسن رحمانیان و رحیم حسینی نیز به عنوان اعضای تازه وارد به شورای اجرایی در این جلسه حضور داشتند.

کارگاه

کارگاه

کارگاه

  • ۹۵/۰۱/۱۷
  • ۳۶۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

با سلام و عرض خداقوت
از این که در ابتدای سال جدید به عنوان یکی از اعضای شورای اجرایی انتخاب شدم بسیار خوشحالم.امیدوارم که در انجام امور و وظایف محوله با سعی و کوشش موفق باشم و بتوانم خدمتی هر چند کوچک به هدردان عزیزم انجام دهم.
با سلام و عرض خداقوت
امیدوارم بتوانم به عنوان یکی از اعضای شورا بتوانم خدمتی صادقانه به جمعیت و همدردان خود انجام دهم و در جهت پیشرفت جمعیت و شعبه مفید باشم.
با عرض سلام
خداقوت عرض می کنم خدمت تمامی مسئولین و اعضا شورا و بابت تمام زحماتی که برای شعبه می کشند کمال تشکر را دارم.
با سلام و عرض خدا قوت 
ممنون و سپاسگزارم از تمامی عزیزانی که برای راحتی همنوعان خود زحمت بی دریغ میکشند اجرتان با خداوند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">