طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

جشن تولد و جشن طلوعی دیگر ....

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

به اطلاع کلیه عزیزان و اعضاء محترم جمعیت طلوع رهایی می رساند ، امروز شنبه 94/11/10 اولین سالروز رهایی آقای علی سیف الملوک به راهنمایی جناب آقای احسان حبیبی را ساعت 18 در شعبه ابوذر جشن خواهیم گرفت.

در ضمن جشن طلوع آقای سعید ایجی به راهنمایی آقای ابوالفضل اصغری نیز در همین روز برگزار می گردد.

  • ۹۴/۱۱/۱۰
  • ۱۹۴ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

با عرض سلام 
جشن تولد بر آقای سیف ومادر صبورشان مبارک باد وهمینطور بر راهنمایان خوب این عزیزان خجسته باد , جشن طلوع آقای ایجی نیز مبارک باد انشاالله پایدار باشند
سلام 
من هم به نوبه خودم این تولد رو به اقای علی صبوری ومادر گرامی شان 
تبریک میگویم واز راهنمای ایشان وراهنمای خانواده ایشان تبریک عرض می کنم 
وهمچنین جشن طلوع اقای سعید ایجی وخانواده محترم ایشان تبریک وپایداری
ایشان را آرزو میکنم 
سلام و تشکر از مسئول محترم وبلاگ
آغاز دومین سال رهایی را به علی سیف تبریک میگویم.این جشن نویدبخش سال پرباری است.باز علی عزیز تشکر میکنم و برایش روح بزرگی را از خدا طلب میکنم که همه خوبیهای او را در برگیرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">