طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

جشن هشتمین بهار رهایی آقای ابراهیم همدانی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

شنبه 94/10/26 ورود به هشتمین سال رهایی آقای ابراهیم همدانی را در شعبه ابوذر به همراه کلیه اعضاء و عزیزان برگزار کردیم.

به ایشان و سرکار خانم ممیوند ، مسئول محترم گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی تبریک عرض می کنیم و برای آقای همدانی آرزوی سلامتی و موفقیت در مسیر زندگی و خدمت را از ایزد منان داریم.

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جش

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

جشن

  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • ۵۰۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۵)

  • فریبا سلطانی
  • سلام خداقوت به همه دوستان جشن خیلی عالی بود از آقای حبیبی سپاسگزارم بابت این تاسیس این جمعیت انشاءالله این جشنها روز به روز بیشتر وباشکوهتر شود باکمک همدیگر واز موسسین سپاسگزارم که خالصانه خدمت میکنن
  • سعید قریب
  • سلام و تشکر از مسئول محترم وبلاگ ابوذر
    واااای که چه جشنی بود!!!
    عالی★★★
  • دانشیار مولوی
  • خداقوت به شما
    ورود به هشتمین سالروز آزادمردی جناب آقای همدانی رابه ایشان و راهنمای عزیزم سرکار خانم ممیوند تبریک و شادباش میگویم.واقعا روز باشکوهی بود.
    امیدوارم همه اعضا به این درجه برسند.
    با عرض سلام 
    این جشن گوارای وجود این عزیزان باد
  • یوسف صحبتی
  • سلام عرض میکنم خدمت خانواده ی بزرگ جمعیت طلوع رهایی.
    من پاکنژاد  دانشیار عزیزم یوسف صحبتی هستم.بنده خیلی دوست داشتم که در جشن با شکوه آقای ابراهیم همدانی و خانم ممیوند عزیز شرکت کنم اما بنا به دلایلی نتونستم شرکت کنم و از همین جا تبریک صمیمانه خود را به این دو عزیز بزرگوار عرض میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">