طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

پیام پیشگیرانه (9)

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

* در سال های اخیر مصرف خودسرانه دارویی در بین جوانان افزایش یافته و به ویژه در برخی گروه های خاص که نیاز به تمرکز بیشتر و پشتکار بیشتر دارند، مصرف بیشتر این دارو را شاهدیم. این دارو ریتالین نام دارد. دارویی که قرار بود تنها به افرادی تجویز شود که ضرورت مصرف آن توسط پزشک تایید شود. نکته ی مهم مشترک در بین همه مصرف کنندگان خودسرانه داروی ریتالین، این است که آن ها افرادی هستند که نیاز به شب بیداری، انرژی و تمرکز بیشتر در شب دارند و بدون بررسی مصرف آسیب زننده این دارو، به سمت مصرف این داروی روان گردان زیان آور کشیده می شوند.

* همکاری با همسالان و شرکت در فعالیت های جمعی فرصت مناسبی برای یادگیری خودآگاهی، تحمل دیگران و احترام به یکدیگر به دست می دهد. والدین در خانواده مهمترین نقش را در ارتقای هوش هیجانی فرزندان ایفا می کنند. ایجاد یک محیط امن عاطفی در خانواده تا کودکان با آزادی درباره احساساتشان با والدین گفتگو کنند، می تواند بسیار کمک کننده باشد. والدین خوب والدینی پر از هیجانات گوناگون هستند. کودکان از طریق خانواده با هیجان هایشان آشنا می شوند.

  • ۹۴/۰۸/۰۶
  • ۲۱۵ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت
    با تشکر از پست های مفید پیام پیشگیرانه.هم موجب ایجاد تنوع در و بلاگ می شود و هم سطح آموزشی وبلاگ را ارتقا می دهد.
    موفق باشید
    سلام ٬خدا قوت ممنون از پیامهای پیشگیرانه خوبتان 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">