طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

تاثیر گروه درمانی در زندگی

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ

دوشنبه 94/06/23 کارگاه آموزشی با موضوع تاثیر گروه درمانی در زندگی به دبیری سرکار خانم بهشتی و آموزشگری آقایان ایمان غفوری و حسین فراهانی برگزار گردید.

آقای حسین فراهانی مهمترین تاثیر گروه درمانی را آموزش همزمان دانش پذیر و دانشیار می دانند. آموزش هایی که دانش پذیر دریافت می کند، در مسیر درمان به او کمک می کند و آموزش هایی که خانواده دریافت می کند به هموار کردن مسیر درمان دانش پذیر کمک می کند.

فرد با ورود به گروه درمانی و دیدن افرادی که مثل او بودند و موفق به قطع مواد شدند، توانایی را در خود حس می کند.

با حضور در گروه درمانی تاثیر منفی خانواده در طی مسیر درمان به دلیل آموزش هایی که می گیرند از بین می رود.

آقای ایمان غفوری گروه خود یاری را تعریف کردند... گروهی که متخصصی در آن وجود ندارد و خود اعضا هستند که با استفاده از تجربیاتشان به یکدیگر کمک می کنند.

گروه درمانی تاثیر زیادی بر باور خانواده می گذارد... زیرا خانواده قبل از ورود ناامید است و بعد از ورود وقتی همنوعان خود را می بیند به ادامه ی مسیر امیدوار می شود.

در گروه درمانی حس همدردی و عشق وجود دارد که سبب موفقیت می شود!

خط و مشی زندگی از گروه درمانی است... گروه درمانی هدفمندتان می کند و اگر در گروه اصولی قدم بردارید، فردی اجتماعی خواهید شد...

در انتهای کارگاه آقای هادی به راهنمایی آقای همدانی 3 روز رهایی اعلام کردند... ایشان به تازگی طعم شیرین رهایی را تجربه کرده اند... انشاالله که در مسیر استوار باشند.

  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • ۳۰۶ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

باسلام وعرض ادب ممنونم از آموزشگری بسیار عالی وخوب جناب آقای غفور ی و آقای فراهانی امیدوارم همه از آن بهره ی لازم را برده باشند که حتما همین گونه هست و یک خدا قوت دیگه به خانم بهشتی به خاطر دبیری خوبشان
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت
    امیدوارم که دوستان و عزیزان کارگاه خوب و مفیدی را تجربه کرده باشند . از جناب آقای عظیمی که فرصت اولین آموزشگری را به من دادند کمال تشکر را دارم و همچنین از تمام دوستانی که با حمایت خود من رو مورد لطف قرار دادند ممنونم .
    سربلند باشید
    سلام خدا قوت به خانم بهشتی وآقای غفوری پایدار باشید به آقای حسین فراهانی بابت اولین آموزشگریشان تبریک گفته انشالله در آینده ای نزدیک راهنما خواهند شد  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">