طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

تولد آقای امین خادمی

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ق.ظ

به لطف پروردگار دوشنبه 94/06/02 ، شعبه ی مرکزی جمعیت غرق در نشاط و انرژی بود. شاهد دو جشن رهایی بسیار زیبا بودیم...

در ابتدا جشن رهایی آقای محمد حسنی، به راهنمایی آقای ایمان غفوری برگزار گردید... صمیمانه به خودشان همسر محترمشان سرکار خانم قمری و راهنمایان عزیزشان تبریک عرض می کنیم.

جشن رهایی آقای حسنی

در ادامه جشن رهایی آقای کمال نژاد سنگسری، به راهنمایی آقای ابراهیم همدانی برگزار گردید... به ایشان و همسر گرامیشان سرکار خانم مه آبادی و راهنمایان بزرگوارشان تبریک عرض می کنیم.

جشن رهایی آقای سنگسری

در قسمت دوم کارگاه مراسم تولد آقای امین خادمی، به راهنمایی آقای احسان حبیبی برگزار گردید... امیدواریم روز به روز به رهاییشان اضافه گردد... به ایشان، مادر گرامیشان سرکار خانم خنجری و راهنمایان هر دو عزیز تبریک عرض می کنیم.

تولد آقای خادمی

تولد آقای خادمی

تولد آقای خادمی

تولد آقای خادمی

در انتهای کارگاه آقای عزیزالله و آقای مهدی به راهنمایی آقای همدانی 2 روز رهایی اعلام کردند... آقای جواد پیرهادی به راهنمایی آقای عنبرستانی 17 روز رهایی اعلام کردند... به هر سه این عزیزان و راهنمایانشان تبریک عرض می کنیم.

  • ۹۴/۰۶/۰۳
  • ۷۸۴ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

سلام خدا قوت به کلیه راهنماها وخادمین واعضای جمعیت طلوع رهایی وکسانی که تولد وجشن رهایشان بود به همه تبریک گفته دیروز روزی سرشار از انرژی بود ,مبارک باد این جشنها برای همه آرزوی موفقیت وسربلندی وپایداری راازخداوندمنان خواهانم
تبریک به آقای غفوری و عنبرستانی جهت جشن رهایی رهجوهایشان و تبریک ویژه به آقای حبیبی.تولد آقای خادمی را به ایشان و خانواده محترمشان.امیدوارم امین عزیز از امروز روندی قابل توجه را پیش بگیره و تغییرات خوبی داشته باشه.
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت
    به آقای محمد حسنی و راهنمای محترمشان جناب آقای ایمان غفوری بابت ورود این عزیز به مرحله دوم درمان تبریک عرض می کنم و امیدوارم جواب زحمات راهنمای خود را با پایداری در مسیر به نحو احسن بدهد.
    همچنین به آقای سنگسری و جناب آقای همدانی تیریک عرض می کنم.امیدوارم که در مسیر پاینده باشند.
    به جناب آقای حبیبی نیز جشن تولد رهجویشان را تبریک می گویم و از صمیم قلب آرزو می کنم پاسخ زحمات ایشان را با رفتار و عملکرد شایسته خود بدهند و موجبات ناراحتی و کدورت خاطر این راهنمای ارزشمند و فهیم را فراهم نکنند.خوب است در کنار طول رهاییمان ، به عرض و عمق آن نیز توجه داشته باشیم و از آن غافل نشویم.
    پیروز باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">