طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

پیام پیشگیرانه (2)

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

* عدم رضایت از زندگی نتیجه بی توجهی به داشته هاست. از پیله تنهایی خود بیرون بیا، امروز برای خودت تاسف نخور. از نخستین ساعات صبح تا آخرین دقایق شب به نعمتهایی که همیشه هستند و تو نمی بینی، نگاه کن و برای دوست داشتنی هایی که وجود دارد، لحظاتت را شاد کن، به خودت که آفریننده ای داری بیاندیش! اگر او که تو را خلق کرده، کامل ترین است، پس در وجود تو خوبی و زیبایی هست، امروز به دنبال تصویر زیبایی از خودت باش که هرگز نمی شناسیش و برای دیدنش چشمی نداشتی.

* افرادی که به خودشان بی محبت هستند در معرض آسیب هستند. به خودت با احترام نگاه کن، به خودت گوش کن، با خودت مهربان باش، همه روزگاران پشت سر را به یاد بیاور که به دنبال گمشده ای بودی! امروز در درونت او را می یابی. آنچه را بیرون از خودت به دنبال گشتی در خودت پیدا خواهی کرد، او با تو و در کنار تو بود اما تو او را به فراموشی سپردی.

* اوقات گرانبهایی را که صرف تهیه نقشه جهت رویارویی و تصفیه حساب با افرادی که از آنها کینه به دل داری، کردی، تلاش در مسیر عدم سلامت است. آری تمامی رنجش ها در درونت به خشونت مبدل شده و تو امروز با شناسایی علت رنجش هایی که سال ها با خودت به یدک کشیدی، پرونده های نیمه باز را خواهی بست و به بایگانی زندگیت می سپاری.

  • ۹۴/۰۵/۲۶
  • ۲۵۲ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

سلام ممنون ازمطالب زیبایتان 
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت
    تشکر بابت بارگذاری اینگونه مطالب زیبا و امیدوارم که همگی بتوانیم آنها را در ذهن و زندگی خود پیاده کنیم.
    پیروز باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">