طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

عشق به خدمت

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

با یاری خالق یگانه و مهربان یک بار دیگر در روز چهارشنبه 94/04/10 اعضای جمعیت طلوع رهایی دور هم جمع شدند و کارگروه مشترکی برگزار گردید .

در این کارگروه آقای غفوری دبیر اجرایی جمعیت مژده ی تاسیس شعبه ی دوم جمعیت طلوع رهایی را  دادند که با استقبال کم نظیر اعضاء برای خدمت در شعبه ی جدید روبرو شدند.

واقعا جای خوشحالی دارد که اعضاء جمعیت تا این حد همبستگی دارند و قلبشان برای جمعیت و خدمت کردن می تپد...

به آقای احسان حبیبی دبیر کل جمعیت طلوع رهایی تبریک میگویم که با راه اندازی جمعیت توانستند انسان های با عشق را دور هم جمع کنند.

  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • ۲۲۷ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

  • حسین فراهانی
  • با سلام
    امیدوارم که وبلاگ شعبه آهنگ شرقی به همین صورت و به شکل مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.برای عزیزانی که در عرصه خدمت پیشقدم شدند آرزوی توفیق روزافزون میکنم و به طور حتم با وجود اینچنین اعضای عاشق و مشتاق خدمت، جمعیت طلوع رهایی هر چه بهتر و بیشتر مسیر رو به رشد خود را طی خواهد کرد.
    با سلام و خداقوت خدمت همه عزیزان .دیروز در کارگاه آموزشی حس و حال بسیار خوبی داشتم خداوند را شاکرم که در گروهی فعالیت میکنم که عشق به خدمت موج میزند و از درمان و کمک و خدمت به برداشت خوبی دارند و هیچگاه گذشته خودرا فراموش نخواهند کرد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">