طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

دلم می خواست های من...

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

زیــــــادند...

بلـــــندند...

طولــــــــــانی انــــد...

اما مهمترین دلم می خواستم، این است که

انسان باشم، انسان بمانم و انسان محشور شوم...

چــقـــــــدر وقت کم است!

تا وقت دارم باید مهر بورزم به همین چند نفر که از تمام مردم دنیا با من نفس می کشند...

باید مهر بورزم به همین جغرافیایی که سهم چشم های من از جهان است...

وقت کم است. باید خوب باشم، مهربان باشم و دوست بدارم همه ی زیبایی ها را...

می گویند انسان های خوب به بهشت می روند اما من می گویم انسان های خوب هرکجا که باشند آنجا بهشت است...

من در کنار عزیزانم در جمعیت بهشت را لمس کردم و دست در دست راهنمای عزیزم آقای احسان حبیبی در بهشت راه می روم...

دو سال از اولین قدم گذشت و در این بهشت قدم های بسیار زیادی مانده که برداریم ...

دومین سالروز تاسیس جمعیت بر عاشقان مبارزه با نفس مبارک.

خدمتگزارتان مصطفی عظیمی 

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • ۲۶۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

سلام دوست عزیز مطالب خوبی دارین موفق باشید.

مسعود رضایی

  • خانم کارمند
  • تبریک فراوان :) با امید توفیق مداوم شما
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت . امیدوارم وبلاگ شعبه آهنگ شرقی به همین صورت با قوت به کار خود ادامه دهد و به عنوان مکمل سایت جمعیت طلوع رهایی هر چه بیشتر اعضای جمعیت را در جریان امور شعبه قرار دهد. موفق باشید....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">