طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

به لطف خداوند متعال  در مورخه 96/9/10 جشن باشکوه هشتمین سالروز رهایی جناب آقای احسان حبیبی برگزار گردید.

این روز زیبا را به کل جمعیت طلوع رهایی رستا و جناب آقای حبیبی و خانم رشیدی عزیز این مادر نمونه وخانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.





















صحبتهای ارزشمند جناب آقای احسان حبیبی

ابتدا از خالق یگانه و در ادامه از تک تک شما عزیزان بابت حضور سبزتان در مراسم امروز , خدا را شکر می کنم وسجده شکر بجا می آورم.

اولین تشکرم را اگر فراموش کار نباشم ورسم جوانمردی را بجا آورم وشکوه وعظمت امروزم موجب نشود گذشته ام را فراموش کنم آقای نریمانی هستندکه برای من کاری انجام دادند که کمتر کسی توانایی انجام آن را داشت . بعضی راهنماها واقعاً توانمند هستند و ایشان یکی از قدرتمندترین راهنماهاهستند که تا بحال دیده ام وجذب بالا , بیان قوی و تسلط کامل بروی رهجو دارند .از ایشان وخانم صبوری که برای ما زحمت فراوان کشیدند کمال تشکر ارا دارم.
در ادامه از جناب آای همدانی وخانم ممیوند سپاسگزارم که همیشه در کنار ما بودند و مارا تنها نگذاشتند و ما را در این مسیر راهنمایی کردند وجزو افتخارات ما هستند.
دست خانم رشیدی عزیزم را می بوسم و در نامه ای برایشان نوشتم که من روزهای تلخ گذشته را فراموش نکردم که در حق ما چه کارهایی کردید.خانواده ام برای من بسیار زحمت کشیدند و برادرم که از جانم بیشتر دوستشان دارم.
متاسفانه به طور نا خواسته به اعتیاد گرایش پیدا کردم , هیچ مصرفی جز آمپول نداشتم زمانی که آمپول را به من زدند نمی دانستم چی مصرف می کنم تا مدتها اطلاع نداشتم .من خیلی اذیت شدم و روی گفتنش را ندارم , در واقع در آیین دوست یابی و نه گفتن مشکل داشتم و زمانی متوجه شدم که تمام بدن من را آلوده کرده بود .اگر موادی توسط خون بدن را آلوده کند میزان وابستگی , شدت تخریب وخماری آن بیست برابر مواد معمولی است .در خور , جایگاه وشأن من نبود ولی به هر شکلی تلاش می کردم به تعادل و کنترلی برسانم نمی شد.
در زندگیم شرایطی ایجاد شد که از دنیا بروم , در موقع تولد بسیار ضعیف ومشکل داشتم که همه نا امید به زنده ماندن من بودندو در ادامه زندگی تصادفات شدید کردم و در زمان مصرف 16 بار به کما رفتم واز صبح تا شب بیهوش میشدم.
من خودم را مانند دوستان مصرف کننده نمی دیدم وبه یکباره خودم را در ته چاه دیدم و خدا یاریم کرد در گروه درمانی قرار بگیرم وبه زندگی برگردم.
ایمان کامل دارم که رسالتی داشتم وبیهوده به دنیا نیامده ام , مطمئناً رسالت من این بوده که این گروه درمانی را برپا کنم و موجبات درمان این گروه را فراهم کنم و  بزرگترین افتخار من خدمت به این جمعیت است .بعد از مرگ چیزی جز کار نیک بجا نمی ماند.
 
یکی از دلایل موفقیت ودرمانم در گروه درمانی این بود که به شدت خودم را درگیر جو موجود در گروه درمانی کردم.
جو موجود در گروه درمانی بسیار مهم است مثل یک قایق که با موج بالا وپایین می رود کسی که قایق را هدایت می کند اگر همراه موج نباشد موج بر سرش میریزد.
خداروشکر می کنم که این فهم وشعور رابه من داد که از لذایذ به صورت استاندارد استفاده کنم و برای خوشحالی کردن نیاز به خوردن مشروب ندارم که آفت و بیشتر گرایش به مواد مخدر , مشروب بوده است.
بسیاری از افراد که با انگیزه بیرونی می آیند به خاطر پول , زن وزندگی از یک وابستگی جدا می شوند , اگر به انگیزه درونی تبدیل نشود بعد  ازبدست آوردن همه چیز دوباره به سمت اعتیاد برمی گردند.
انگیزه بیرونی عین لامپی می ماندهر زمان کلیدش را بزنی روشنایی از بین می رود.
انگیزه درونی یعنی خود واقعی , خودی که باید اعتراف کنم وبپذیرم که از خدا هستیم و روح خدا در ما دمیده شده.
همه خادمین باید بپذیرند که برای خودشان بیایند نه احسان حبیبی که از یک لحظه خودش خبر ندارد و اگر نباشد تمام افرادی که با انگیزه بیرونی می آیند این گروه درمانی را رها می کنند وگروه درمانی به زمین می خورد .
باید انگیزه ها به انگیزه درونی تبدیل شود وبعد از من این خط و راه را ادامه پیدا کند. شماها هدایت گر این کشتی بزرگ ,عظیم و ارزشمندخواهید بود.من به وجود تک تک شماها افتخار خواهم کرد.


جناب آقای مصطفی عظیمی مسئول شعب مجری این جشن بودند ومسابقاتی را برگزار کردند.



جناب آقای ایمان غفوری معاون جمعیت طلوع رهایی رستا صحبتهای ارزشمندی را بیان کردند.



جناب آقای حبیبی به ترک نیکوتینها شاخه ای گل هدیه کردند





درود برجمعیت طلوع رهایی رستا


  • ۹۶/۰۹/۱۱
  • ۶۳۹ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲۲)

  • ایمان غفوری
  • درود بر دبیر جمعیت طلوع رهایی
    کسانی که افکار و عملش برای رفع مشکلات همدردانش است باید چنین عظمتی داشته باشد .
    این جشن زیبا و پرشکوه و پر عظمت را به آقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض میکنم .
    آقای حبیبی شما به حق سزاوار بهترین ها هستید .
    دوستان دارم از صمیم قلب

    با داشتن چنین مدیری
    این طلوع حالا حالاها غروب کردنی نیست
  • سعید قریب
  • با تقدیم احترام
    جناب آقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی
    تبریک و شادباش میگویم و از خداوند میخواهم همیشه سایه شما را بر سر جمعیت حفظ بفرمایند
    بدون شک یاری و کمک رساندن به افراد نیازمند کمک هیچ وقت بدون جواب نخواهد ماند ودر مکان و زمان خاص خودش به یاری شخص یاری رسان خواهد آمد .آقای حبیبی مطمئن باشید همیشه دست امداد خداوند در کارتان خواهد بود زیرا دعای خیر خانواده های اسیب دیده پشت سر شما می باشد .امیدوارم که باشم و ۱۳ سالگی تاسیس جمعیت و رهایی شما را جشن بگیریم .آرزوی سلامتی وعاقبت بخیری شما جوان فعال و دلسوز رااز خداوند متعال خواستارم. این جشن برشما وخانواده محترم پر شگون باد.
  • همایون سرایی
  • سلام و درود برجمعیت طلوع رهایی 
    جناب آقای حبیبی وسرکار خانم رشیدی هشتمین سالروز رهایی بر شما پرشگون باد
    به حق مقلب القلوب طلوعتان بی غروب 
    ارزویم برایتان سلامتی و سعادتمندی وپایداری است
    وبرای جمعیت طلوع رهایی جهانی شدن
    به برکت صلوات
    با سلام وعرض احترام
    جناب آقای حبیبی خانم رشیدی عزیز تبریک عرض میکنم
    آروزی سلامتی شما وخانواده محترم را دارم به امید روزی که
    خانواده بزرگ رستا جهانی شود
    سلام وخداقوت خدمت همه عزیزان رستایی بهترین وشادترین روز زندگیم بود وخیلی روزشادوپرباری بودامیدوارم همیشه شادوپایدار باشید
    باسلام وعرض ادب
    جناب آقای احسان حبیبی تولدتان مبارک من همه داشته های فعلی و آینده خودم را مدیون داشتن و وجود شما میدانم پس از صمیم قلبم میگم دوست دارم❤
    با سلام و درود بی پایان بر خانواده ی بزرگ و عاشق طلوع رهایی رستا وعرض تبریک خدمت بنیانگذار جمعیت جناب آقای احسان حبیبی و سرکار خانم رشیدی عزیزم تولد باشکوهی بود با آرزوی بهترینها  
    بادورود بی پایان برخانواده بزرگ جمعیت طلوع رهایی رستا وتقدیروتشکر از تک تک شما بزرگواران محترم وموسسین خادمین و همه اعضای که برای برگذاری چشن تولدباشکوه و پرانرژی دیروزکه زحمات فراوانی را متقبل شدند عالی بود خداقوت دست بوس همه شما عزیزان هستیم   ((آقای حبیبی وخانم رشیدی ))
    با عرض سلام و خداقوت خدمت دوستان خادمین عزیز 
    باتشکر از لطف شما عزیزان بابت چشن باشکوه دیروز 
    عالی بود دست همگی درد نکنه ممنونم که زحمت کشیدید 
    دستمریزاد  دست بوس همه شما دوستان عزیز هستیم 

    پاسخ:
    سپاسگزاریم
    درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
    این تولدزیبارابه جناب آقای احسان حبیبی دبیرکل محترم جمعیت طلوع رهایی تبریک عرض میکنم .ازایشان بابت تمام زحماتی که برای مامیکشند خیلی خیلی تشکرمیکنم.افتخارمیکنم که جزء کوچکی از این خانواده ی بزرگ وباعشق هستم. 
    با عرض سلام و احترام 
    این جشن باشکوه را به جناب آقای حبیبی دبیر کل محترم طلوع رهایی و مادر بزرگوارشان که نمونه کامل مادری فداکار است تبریک و تهنیت عرض میکنم و از همه دست اندرکاران که برای این روز به یادماندنی تلاش کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم
    با سلام 

    جناب آقای حبیبی و سرکارخانم بلالی عزیز و سرکارخانم رشیدی عزیز از صمیم قلبم این تولد زیبا را به شما عزیزان تبریک گفته امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان همیشه موفق و پیروز باشید 
    سلام بر عظمت وشکوه وبزرگی این جمعیت واعضای باعشق ان جناب اقای حبیبی وسرکار خانم رشیدی عزیزم این جشن زیبا وبا شکوه گوارای وجودتان باد روز های طلایی وبه یاد ماندنی هرگز از یادها نخواهد.همیشه موفق وسلامت باشید در تمام مسیر زندگی 
  • سمیه زمانی
  • سلام و عرض ادب به همه رستایی ها
    تبربک مجدد بابت این جشن
    به امید جشن سیزدهم
    باعرض سلام خدمت تمامی عزیزان .جشن بسیار خوب وتاثیر گذاری بود .وپراز درس واموزش .که نتیجه میگیریم که باید برای هدفت مبارزه کنی وبا صبر وحرکت .پیش برویم .رمز موفقیت خانم رشیدی عزیز صبر توام با حرکت بود .مجدد این جشن باشکوه را تبریک میگم .وبرای اقای حبیبی بزرگوار .همیشه ارزوی سلامتی دارم .
  • عباسی مقدم
  • باسلام واحترام
    این جشن زیباوبه یادماندنی را به آقای احسان حبیبی دبیر کل جمعیت وخانم رشیدی عزیز که نمونه بارز صبر هستند تبریک وشادباش عرض میکنم وبرای این مادروفرزند بهترین موفقیتها را آرزومیکنم ‌
  • راضیه سلطانی
  • باعرض سلام خدمت همه دوستان عزیزوتبریک مجددبه جناب آقای حبیبی وسرکارخانم رشیدی وخانم بلالی عزیز،جشن بسیارخوب بود
    با سلام .جشن خیلی زیباو با شکوهیی بود تبریک عرض میکنم به جناب آقای حبیبی وخانم رشیدی عزیز امیدوارم 
    همیشه سالم وسلامت سایشون بر سر جمعیت باشه
    باسلام،عرض تبریک خدمت خانواده بزرگ رستابرای جشن بسیارباشکوه هشتمین سالروزرهایی جناب آقای حبیبی بزرگوارخدمت ایشان وخانواده بسیارمحترمشان تبریک عرض می کنم وازصمیم قلب برایشان آرزوی سلامتی وعاقب بخیری رادارم
    با عرض سلام وخدا قوت 
    تبریک و هزاران تبریک عرض میکنم خدمت جناب اقای حبیبی بزرگوار و سرکار خانم رشیدی محترم
    وسرکار خانم بلالی گرامی 
    و ارزوی سلامتی وپیروزی روز افزون برای این عزیزان را دارم




    با سلام و درود فراوان 
    هشتمین سالروز رهایی بر شما پر شگون باد انشاءالله جشن تولد 13سالگیتون رو در کنار مادر بزرگوار و همسر محترمتون بگیرید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">