طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

شاهدیک تولدباشکوه دیگر 

به لطف وعنایت خداوند متعال در شعبه مرکزی اولین سالروز رهایی دانشپذیر مرتضی به راهنمایی جناب آقای عنبرستانی  را خیلی باشکوه  جشن گرفتیم .این روز زیبا را به دبیر کل جمعیت جناب آقای حبیبی و راهنمای گرانقدر جناب آقای عنبرستانی ودانشپذیر مرتضی وخانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.



خلاصه ای از صحبتهای دانشپذیر مرتضی....


خداروشکر می کنم بخاطر تمام خوبیهایی که به من هدیه داد.ازروزی که از اعتیاد رها شدم زندگیم خیلی تغییر کرد وهمه را مدیون جمعیت طلوع رهایی هستم ودست جناب آقای حبیبی وراهنمای عزیزم را می بوسم .

مواد مخدر طوری زندگی من را نابود کرد که در محله وحتی مناطق دیگر اسم من می آمد همه می گفتند طرفش نروید. البته این ذات من نبود ذات من ذاتی آرام ,لطیف وملایم بود وتا سن هیجده سالگی حتی سیگارنکشیدم ولی در سال 81 یک ضرب کراک را شروع کردم وتا سیزده سال طول کشید وتمام زندگیم را از دست دادم .
خوشحالم که دراین جمعیت هستم وآرزوی روزی را دارم که راهنما شوم وبتوانم به همدردانم خدمت کنم .

رمز موفقیت من :به خاطر کسی یا چیزی مواد مخدر را کنار نگذاشتم.به خودم گفتم خودت از همه مهمتر هستی .برای خودت احترام قائل شو.
توکل برخدا الان یک سال ودوماه وهفده روز است که نه مشروبی وحتی یک قرص مصرف نکردم وپاک زندگی کردم.جلوی آینه می ایستم وبه خودم افتخار می کنم نه بخاطر خود خواهی بخاطر اینکه یک روز احساس می کردم مرتضی هیچ چیز نیست.







در آخر مراسم جناب آقای حبیبی شاخه گل بسیار زیبایی را به ستایش عزیز دختر بسیار پرتلاش که برای رهایی پدرش قدم برداشته تقدیم نمودند.



  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ۷۴۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۸)

  • هادی چهاردولی
  • سلام خدا قوت 
    جناب اقای عنبرستانی ورود به دومین سال رهایی اقای مرتضی کیانی را به شما تبریک عرض مینمایم 
  • استادشریف

  • باسلام وخداقوت جشن بسیارزیبایی بودوتبریک دوباره به اقای کیانی امیدوارم پایدار وسلامت باشید
    با عرض سلام و خداقوت .
    انشالله هر روز شاهد این تولدهای زیبا باشیم .چهره راضی و خوشحال پدر اقای کیانی شیرینی این تولد را دو چندان کرده بود . تولد خیلی خوبی بود باز هم به اقای عنبرستانی راهنمای زحمتکش و همیشه خندان جناب اقای عنبرستانی و اقای کیانی تبریک میگویم . عمر طولانی توام با پایداری را از درگاه خداوند خواستارم. 
    سلام و عرض ادب وتبریک دوباره به مناسبت این تولد زیبا برای آقای کیانی بهترینها رو آرزومندم و همچنین برای خانواده ی بزرگ جمعیت طلوع رستا 
    سلام.خدا قوت.من وهمسرم هم به نوبه خودمون این تولد زیبارو هم به جناب آقای عنبرستانی وهم به رهجوی عزیزشون تبریک میگیم وامیدواریم خداوند متعال براشون بهترینهارو رقم بزنه.آمین.
  • فریباسلطانی
  • سلام وعرض ادب 
    تبریک خدمت آقای عنبرستانی وآقامرتضی جشن باشکوهی بود 
    وتشکراز آقای عنبرستانی با پیام های خوبشان واقعا تاثیرگزار بود 
    تشکر خواهرجان
    سلام خداقوت  خوشحالم جنین مکانی دایرهست تابامشکلات زندگی روبروبشیم نه فرارکنیم باتشکرفراوان ازدبیرکل آقای حبیبی تولدآقای کیانی هم راتبریک می گویم
    با سلام 
    جناب آقای عنبرستانی و جناب آقای کیانی این تولد زیبا بر شما و خانواده محترمتان مبارک و پر شگون باد ٬ ان شاالله برسد روز که لبخند و طعم زیبای رهایی در خانواده ستایش عزیز هم جاری شود 
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    مجدد اولین بهار رهایی را به مرتضی عزیز و اقای عنبرستانی تبریک و شادباش میگویم و بهترینها را برایشان ارزومندم.
    پیروز باشید
  • همایون سرایی
  • سلام
    جشن با شکوهی بود از خادمین تشکر میکنم
    وبه جناب اقایان عنبرستانی و کیانی تبریک عرض مینمایم
    رهایی برابر با طول عنر برایتان خواستارم
    با سلام وعرض خدا قوت
    ورود به دومین سال رهایی را خدمت آقای مرتضی کیانی و خانواده محترمشان و راهنمای گرانقدرشان تبریک عرض میکنم 
    با آرزوی بهترینها برای این عزیز
  • خراسانیان
  • سلام و عرض تبریک..
    خوشحالیم از اینکه بار دیگر شاهد برگزاری چنین جشنهای زیبایی هستیم..دست همه راهنمایان عزیز درد نکنه..خدا قوت انشاله تولد های اتی آقای مرتضی را هم شاهد باشیم..
    خانم سلطانی عزیز ممنون از بابت عکسهای زیبا دست شمادرد نکنه..
    باعرض سلام وخسته نباشید جشن بسیارزیبایی بودتبریک دوباره به جناب آقای عنبرستانی وآقای کیانی برایتان آرزوی پایداری میکنم.
    با سلام و درود فراوان 
    این جشن زیبا رو تبریک عرض میکنم وبه راهنمایان عزیزکه اینقدر زحمت میکشند خدا قوت میگم و ارزوی پایداری برای همه دانشپذیران عزیز. 
    خانم سلطانی عزیزم ممنون بابت وبلاگ زیبای شعبه ابوذر .
    باعرض سلام خداقوت به خانم سلطانی عزیز بابت جمع آوری مطالب آموزنده و جالب و عکسهاو تصاویر زیبا از تولد دیروز
    وتبریک مجدد به آقای عنبرستانی عزیز وآقای کیانی شهد شیرین یک سال رهایی گوارای وجود تان 
    پایدار و سربلند باشید 
    پاسخ:
    سلام خانم رشیدی عزیزم سپاسگزارم
    باعرض سلام به همه عزیزان جشن آقای مرتضی کیانی واقعاجشنی پرازحرف های تکان دهنده ای بودکه خیلی ازدانشپذیرهاروبیدارمیکنه انشاالله جشن 10سالگیشون.
  • الهه علیکاهی
  • با عرض سلام و تبریک خدمت اقای عنبرستانی و اقای مرتضی کیانی امید وارم همیشه و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشن 
    من اولین مراسم تولدی بود که میدیدم و برام خیلی جالب بود و حس قشنگی داشت دیدن نتیجه تلاش های هر دو بزرگوار و شادی جمعیت هر چند که من مدت کوتاهی از این مراسم رو دیدم فقط مراسم استقبال و صحبت های اقای عنبر ستانی ولی بسیار خوشحال کننده و زیبا بود 
    کمال تشکر و قدر دانی رو از خوبانی همچون اقای حبیبی موسس این جمعیت زیبا دارم 
    پاسخ:
    سلام وتشکر از شما دوست عزیز ان شاالله که شاهد جشن همسر شما باشیم.
    با سلام
    وتشکر از زحمات شما عزیزان ممنونم که لطف کردین به بنده از طرف خودم و خانوادم از تک تک شما عزیزان سپاسگذارم و از عزیزان خدمت گذار جمعیت هم متشکرم که به بنده لطف دارند 
    خدا قوت 
    پاسخ:
    با سلام وتبریک دوباره ان شاالله که پایدار باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">