طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

امور مالی

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ق.ظ

برای نمایش مطلب روی کادر روبرو (کادر زرد رنگ) کلیک کنید.دوشنبه 94/08/18 کارگاه آموزشی با موضوع امور مالی برگزار گردید... در این کارگاه آقای حبیبی به ضرورت همبستگی اعضا اشاره کردند...

برای رسیدن به اهدافمان باید از یکسری چیزها بگذریم... انشالله که همه عزیزان در مسیر درمان به گذشت رسیده باشند...

در انتهای کارگاه آموزشی آقای جواد افضل به راهنمایی آقای عنبرستانی مدت 6 ماه رهایی اعلام کردند و آقای ابراهیم همدانی مدت 7 سال رهایی اعلام کردند.

  • ۹۴/۰۸/۱۹
  • ۳۸۲ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

سلام ٬ ما میتوانیم موانع را از سرراهمان برداریم با کمک ویاری هم ،گذشت بزرگترین نعمت است که خداوند به بندگان خوبش عطا میکند
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    به طور حتم با همدلی و اتحاد اعضاء این مانع را نیز با هم پشت سر خواهیم گذاشت .به جناب آقای همدانی و آقای جواد افضل دوست خوبم تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت و پایداری برایشان دارم.
    پیروز باشید
    سلام ٬ هفت سال ازادی زیبا را به اقای همدانی وهمسر گرانقدرشان سرکارخانم ممیوند وفزندان دلبندشان تبریک گفته وارزوی بهترینها را برایشان دارم .به اقای افضل وراهنمای خوبشان هم تبریک گفته موفق وپیروز باشید
    سلام ممنون از زحمات وحمایات شما.
    فرمایشات آقای حبیبی درباره مسایل مالی جمعیت بسیار صحیح و موثر بود.
    امیدوار هستم با لطف پروردگار تمام دوستان از بند شیطان رها شده و با تمایل قلبی بدون اعلام نیاز در حد توان یاری نمایند که در اصل کمک به خودمان است.تفکر حاکم بر جمعیت بر پایه روشن بینی است.
    من از طرف خودم تشکر و قدردانی کرده و تا همیشه دوستدار جمعیت طلوع رهایی هستم و ادای دین میکنم.  ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">