طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

جشن باشکوه دومین سالروز رهایی دانشپذیر مجید

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ب.ظ

به لطف خداوند متعال جشن باشکوه دومین سالروز رهایی دانشپذیر مجید به راهنمایی جناب آقای ایمان غفوری  مورخه 96/1/22 در شعبه ابوذر برگزار گردید.




















خلاصه ای از صحبتهای ارزشمند دانشپذیر مجید

ازجناب آقای حبیبی موسس جمعیت و از آقای غفوری راهنمای خوبم و خانم اسناد راهنمای مادرم و  از کلیه اعضاء  و خادمین جمعیت طلوع رهایی رستا کمال تشکر و قدردانی دارم.
از عزیزانی که تازه بااین جمعیت آشنا شدند تشکر میکنم و میخوام بهشان بگویم که هدف از برگزاری این مراسم ها این است که بدانید و متوجه باشید که بدون مواد هم میشود زندگی کرد و به همه چیز رسید فقط باید بخواهی تا تغییر کنی.
باور من این است که گذشته در گذشته و باید از گذشته آموخت نه اینکه به آن آویخت .
من در دوران مصرفم همیشه موقع های نشئگی میگفتم ترک میکنم و موقع های خماری و نسخی همه چیز یادم میرفت .
وقتی در ساله 95 به رهایی رسیدم تا یکساله اول روی ابرهای صورتی سیر می کردم وبا شروع سال دوم که از ابتدای امسال شروع شد به چند تا باور مهم رسیدم و اول اینکه زندگی تار و پودش از درد ورنج است یعنی بدون تحمل سختی ها و رنج ها زندگی معنایی ندارد واین قانون زندگی است و با هیچکس شوخی ندارد  این رو برای کسانی میگویم که فکر می کنند با قطع مصرف همه چیز سر و سامان میگیرد وگل وبلبل میشود . و یکی دیگر از باورهایی که امسال بهش رسیدم بایستی در 5 زمینه دارای هدف باشی .

1-سلامت فیزیکی وروانی -یعنی من باید مطمئن باشم که آدم نسبتا سالمی هستم واز حداکثر توان و استعدادهایم استفاده می کنم .

2- علم وآگاهی - اینکه خودم میدونم و عالم سرخود هستم کار نمیکند .دنیا دنیای علم است نه تجربه .

3-شغل وکار و درآمد -برخلاف گذشته کار برای انسان است کار مفید و قابل ارائه در بازار و دارای ارزش.

4-روابط -روابط اجتماعی وبین فردی بایستی خوب باشد که متاسفانه من ندارم .

5- تفریح ( از زندگی لذت بردن ) ما ماشین نیستیم واحتیاج داریم تا زمینه های احساسی وعاطفی و شادی و لذت خودمان رو بکار بگیریم .وهیچکس به جایی نمیرسد مگر اینکه نظم وترتیب و دیسیپلین و تداوم در کارهایش داشته باشد .


  • ۹۷/۰۱/۲۲
  • ۵۱۵ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۹)

عرض سلام وتبریک خدمت جناب آقای حبیبی و راهنمائیان ارزشمند این جمعییت 
به شما آقای غفوری وسرکارخانم اسناد که این جشن تولد زیبا رو برای دومین سال رهایی آقامجید ومادرمحترمشون ؛برگزارکردید تبریک وکمال تشکررو دارم
وخداقوت به مسئول وبلاگ سرکارخانم سلطانی عزیز
پاسخ:
تشکر
تبریک میگم به مجید عزیز 
امیدوارم بقیه دوستان جوان هم بتوانند به رهایی از دام اعتیاد برسند 
برای رسیدن به این امر فقط کافیست به حرف راهنمای خود عمل کنند 


ممنون از مدیر وبلاگ بابت تمامی تلاش هایی که می کشید 
خداقوت
پاسخ:
سپاسگزارم
با سلام وتبریک خدمت راهنمایان عزیز
وخانواده آقای کریمی انشاءالله دانش پذیرهادرس
بگیرند از این تولدها 
وممنون از خانم سلطانی عزیز
  • فریباسلطانی
  • باسلام و درود خدمت عزیزان  
    بسیارتولدزیبایی بود 
     تبریک خدمت آقای غفوری و
    آقا مجید و مادر محترمشان وخانم اسناد عزیز 
    بهترین هارو برایشان آرزومندم 
     درود بر آقامجید با صحبتهای خوب و تاثیرگذارشان 
    سلامت و پایدار و سربلند باشید 
    خواهرجان خدااااا  قوت 

  • حوریه صفرپور
  • سلام و درود خدمت همه عزیزان
    این روز ارزشمند را به خانم استاد عزیزممم و اقای غفوری عزیز تبریک عرض میکنم 
    و برای اقای کریمی و خانم اله قلی عزیزم بهترینا را ارزومندم 
    خانم سلطانی عزیزم خداقوت
    پاسخ:
    ممنونم
    تبریک به مجید عزیز
    امیدوارم بهترین اتفاقها برایت رقم بخورد
    با سلام و عرض تبریک خدمت 
    راهنمایان محترم اقای کریمی و خانم اله قلی 

    با ارزوی بهترین ها و خدا قوت خدمت خانم 
    سلطانی عزیزم بابت زحماتی که برای وبلاگ 
    میکشند .
    پاسخ:
    ممنونم
  • همایون سرایی
  • سلام و عرض ادب و تبریک
    محضر جناب آقای غفوری و سرکارخانم الله قلی
    وتبریک خدمت دوست خوبم آقای مجید کریمی
    ومادر بزرگوارشان سرکار خانم الله قلی
    امیدوارم همواره موفق و منصور باشید ورهایی تان پایدار
    به لطف پروردگار


    وخداقوت عرض میکنم حضور سرکار خانم سلطانی
    الهی پاینده باشید
    پاسخ:
    تشکر
    با سلام 
    ورود به سومین سال رهایی را خدمت جناب اقای حبیبی ،
    جناب اقای غفوری ، سرکار خانم اسناد گرامی ،
     اقای مجید کیانی و 
    سر کار خانم اله قلی عزیز تبریک عرض میکنم 
    و ارزوی بهترینها را برای این عزیزان دارم
    وخدا قوت میگم خدمت سرکار خانم سلطانی عزبز

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">