طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

گزارش تصویری از جشن باشکوه پایان سال 1396

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

به لطف وعنایت خداوند متعال جشن باشکوه و پرشوری در پایان سال 1396 در سالن بهشت برگزار گردید.

در این جشن سرکار خانم آزاد مجریگری بسیار عالی را اجرا کردند و ازاین بزرگوار سپاسگزاریم.

جشن رستاخیزان سه نفر از تازه طلوع کرده ها در این روز برگزار گردید به این سه دانشپذیر تبریک عرض می نماییم.

جناب آقای ایمان غفوری معاون جمعیت طلوع رهایی رستا آمار کاملی از امور مالی را در اختیار جمعیت قرار دادند .

جناب آقای احسان حبیبی دبیر کل جمعیت طلوع رهایی رستا صحبتهای ارزشمندی را بیان کردند .لوح با ارزشی را به مسئولین شعبات سرکار خانم هاشمی و سرکار خانم بهشتی اهدا کردند و به چند نفر از اعضا نشان راهنمایی وکمک راهنمایی اهدا کردند.

درود بر چمعیت طلوع رهایی رستا



جشن رستاخیزان































  • ۹۶/۱۲/۲۸
  • ۷۹۰ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۴)

سلام خداقوت عرض میکنم خدمت همه عزیزان زحمتکش خانواده بزرگ رستا بسیار جشن خوب و فوق العاده ای بود انشاالاه که سال جدید سال خوب و پرباری برای همه عزیزان باشه
سلام خداقوت به همه عزیزان بسیار عالی بود جشن پایان سال 
ممنونم از جناب حبیبی بزرگوار و جناب عنبرستانی که فرصت خدمت رو به بنده دادن
سرکار خانوم سلطانی ممنون از عکسهای زیباتون
پاسخ:
سپاس
سلام ودرود به همه دوستان وعزیزان
خداقوت عرض میکنم بابت برگزاری جشن خوب وعالی دیروز 
انشاالله که سال جدید برای همه سالی نیکو وپراز موفقیت باشد
ممنون از خانم سلطانی (عکس من نبود)
  • همایون سرایی
  •  سلام عرض ادب و احترام
    خدا قوت 
    بسیار عالی بود تبریک عرض میکنم حلول ماه رجب و ولادت امام باقر ع 
    وپیشاپیش سال جدید رو به همه عزیزان وبزرگواران
    تبریک و تهنیت عرض میکنم
  • همایون سرایی
  • سلام وعرض،ادب
    بسیار عالی بود تبریک عرض میکنم


    سرکار خانم سلطانی خــــــــــــدا قــــــــــــوت
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    سلام و خداقوت از همه دست اندرکاران برای برگذاری این جشن باشکوه کمال تشکر را دارم و از سرکارخانم آزاد بابت اجرای زیباشون ممنون و سپاسگذارم
    با سلام
    امیدوارم در سال جدید سلامت عافیت تندرستی و دلخوش قسمت هرروز اعضا جمعیت باشه
    باسلام  خدمت همه عزیزان وراهنمایان بزرگوار خوشحالم که خداوند این توفیق را نسیبم کرد که بتوانم دراین جشنه زیبا شرکت کنم وانرژی بگیرم خیلی خوشحالم که درکناره خانواده بزرگ رستا زندگی میکنم وامیدوارم بتوانم درساله جدید با آموزشها وانرژی بهتر به خدمت ادامه دهم ساله جدید را سالی پربرکت و سلامتی وآرامش ازخداوند برای تک تکه شما عزیزان خواهانم وتشکر میکنم از راهنمای مهربانم سرکار خانم سلطانی وخداقوت میگویم به ایشان وتشکر میکنم از آقای حبیبی بزرگوار .
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    باسلام .خدمت تمامی عزیزان .ازتمامی عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر میکنم .جشن بسیار خوبی وتمامی عزیزان پر انرژی جشن رو ترک کردن .خانم سلطانی ممنونم ازشما .بابت عکسها .پیشاپیش نوروزتون مبارک 
    پاسخ:
    سپاس
    با عرض سلام و خدا قوت به همه عزیزانی که در برگزاری این جشن زیبا زحمت کشیدن و عرض تبریک پیشاپیش سال نو
    باعرض سلام وخداقوت عالی بودانشاالله سال جدیدبهترین سال برای همه دوستان باشه
    با سلام و درود فراوان خدمت خانواده محترم طلوع رهایی 
    امیدوارم با ورود به سال جدید بازم شاهد این اتفاقها خوب 
    و رشدو پیشرفت روز افزون جمعیت باشیم 
    خدا قوت خدمت شما راهنمایان و مسئولین عزیز که بسیار زحمت میکشند 
    و ارزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان .
  • فریبا سلطانی
  • باسلام و درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا 
    جشن آخرسال  بسیار زیبا بود 
    ممنون وسپاس از عزیزانی که زحمت کشیدن برای این جشن 
    سالی پر از برکت و تندرستی برای شما عزیزان آرزومندم 
    با سلام 
    جشن زیبایی بود
    شبی به یادماندنی در کنار خانواده بزرگ رستا 
    تشکر میکنم از تمامی دست اندر کارانی که زحمت برگزاری جشن را به عهده داشتند

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">