طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

جشن باشکوه اولین سالروز رهایی دانشپذیر داریوش

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

به لطف و عنایت خداوند متعال حشن باشکوه اولین سالروز رهایی دانشپذیر داریوش به راهنمایی جناب آقای همدانی در مورخه 96/12/16 در شعبه مرگزی برگزار گردید.

این روز زیبا را به جمعیت طلوع رهایی رستا و راهنمایان گرانقدر جناب آقای همدانی و سرکار خانم ممیوند و دانشپذیر داریوش و خانم محترمشان تبریک عرض می نماییم.













صحبتهای ارزشمند دانشپذیر داریوش

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام اعضای طلوع رهایی رستا تشکر میکنم از تمامی جمعیتی که برای تولد من زحمت کشیدند و قدم رجنه فرمودند. من خانواده دارم خواهر برادر مادر ولی شما همه خانواده من هستید. من احساس میکنم هیچ کس رو جز شما ندارم من شعار از روز اولم این بود و هست که حال و احساسی که اینجا میگیرم هیچ کجا ندارم. وقتی به این جلسات میام شادم تا زمانیکه ازاینجا برم بیرون و تا مدتی انرژی دارم.

ممنون و سپاسگذارم ازهمه دوستانی که تا به امروز من را حمایت کردند و همینطور از آقای حبیبی تشکر می کنم و از آشنایی با ایشان خداروشکر میکنم, ما با عملکرد خودمان می توانیم زحمات ایشان را جبران کنیم .

من تمام صحبتم با تازه واردین است مخصوصا جوانان باید بدانند که از اینجا چه چیزی میخواهند من الان که نگاه میکنم میبینم که 2 سال و8 ماه را بیهوده از دست دادم ولی گذشت به هر دلیل حالا که وارد این گروه درمانی شدید ازاین فرصتها استفاده کنید من مالی که ازدست دادم زیاد برایم مهم نیست فقط روزاییکه از را که  دست دادم برام ناراحت کننده است .

من در دوران مصرفم که متوجه نبودم و داشتم از موادم لذت میبردم ولی بیشترین عذاب رو به خانوادم دادم و اذیتشون کردم و درآخر صحبتم از همه خواهش میکنم برای وقتتون ارزش بگذارید تا نتیجه بگیرید تشکر میکنم از همسرم  که همه جا پابه پای من کمکم بود تا من این روز قشنگ را ببینم .

صحبتهای همسر این بزرگوار

 خیلی خوشحالم بابت امروز خیلی عالیه یه حس و حال خاصی دارم و از همه تشکر میکنم ازهمه راهنماها تشکر میکنم رهایی همسرم یک معجزه بود بچه های من دیگر پدرشان را باور نداشتند .

همسر من خیلی خوب بود قبل از اعتیادش بهترین همسر دنیا بود هم برای من و هم برای خانواده خودش خوب بود , یک مدیر به تمام معنا برای همه بود وهمه بهش احترام می گذاشتند.

همین آدم خوب دچار اعتیاد شد و تبدیل شد به پلیدترین آدم و انسان دیگری شد و رفتارش به قدری بد شد که خدا می داند تمام زندگیمان به هم ریخت تمام اموالمان رو ازدست دادیم و هر روز از روی نادانی خودم هم همه چیزم رو از دست می دادم. وقتی میگویند از روی بی اطلاعی کاری انجام ندهید برای اینکه ادامه بدهید نابودیست.

من وقتی با این جمعیت آشنا شدیم راهنمام خیلی به من کمک کرد و با آموزشهایی که دیدیم تلاش کردیم و موفق شدیم دختر و پسر من واقعا عاشقش هستند ولی با وضعیتی که به وجود آورده بود همسرم دیگر به عنوان پدر صداش نمی زدند.ولی امروز دوباره قابل احترام برای همه ما هستندو اخلاقش به فبل از اعتیاد دوباره برگشته و من ازخداوند تشکر میکنم که این روز قشنگ رو دیدم .

به همه دانشیاران عزیز توصیه میکنم که دو چیز را رعایت کنند, بخواهند و اینجا حضور پیدا کنند و خسته نشوند تا بتوانند نتیجه مطلوب بگیرند. از همه مسئولان هم تشکر میکنم.



  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • ۷۴۶ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۸)

باعرض سلام وخدا قوت بسیار جشن پر از انرژی وشاد بود تبریک عرض میکنم به جناب آقای بی ریا وسرکار خانم حسین زاده ودو راهنمای گرامی جناب آقای همدانی وسرکارخانم ممیوند عزیز،برایتان بهترینهارو آرزو میکنم.
باسلام .وخدا قوت خدمت خانم سلطانی .عزیزم 
تبریک به خانم حسین زاده عزیزم .درود برهمت والایت .ازاین تولد درس می گیریم .که با تلاش قطعا به هدفمون می رسیم .گوارای وجودت شیرینی این تولد خانم حسین زاده .عزیزم 
پاسخ:
سپاسگزارم
سلام و خداقوت به خانم سلطانی عزیز خادم زحمتکش 
این روز رو به خانم حسین زاده عزیز و آقای بی ریا تبریک و تهنیت عرض میکنم 
پاسخ:
تشکر
باسلام وعرض تبریک به مناسبت این تولدبسیارزیبا خدمت راهنمای عزیزم وهم کارگروهی مهربانم سرکارخانم حسین زاده وهمسرمحترمشان با آرزوی موفقیتهای روزافزون برای این عزیزان
عرض سلام و خدا قوت 
ورود به دومین سال رهایی را خدمت اقای بی ریا و سرکار خانم حسین زاده
و راهنمایان گرامیشان تبریک عرض میکم
وبهتربنها را برایشان ارزومندم
با سلام خدمت شما بزرگوارن 
تولد بسیار عالی و پندآموزی بود تولد آقای بی ریا و سرکار خانم حسین زاده عزیز . امیدوارم تجربه های زندگی شما عزیزان چراغ راه ما باشد .
باسلام و درود فراوان خدمت شما عزیزان 
این جشن زیبا را به سرکار خانم حسین زاده و اقای بی ریا و راهنمایان محترمشان تبریک میگم و تشکر ویژه از دبیر کل جمعیت اقای حبیبی و خادمین عزیز که باعث تمام لحظات شاد ما خانواده ها میشوند .
  • فریبا سلطانی
  • درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا 
    تبریک مجدد خدمت خانم حسینزاده عزیز جشن زیبایی بود 
    وتبریک خدمت راهنماهای عزیزشان 
    با  بهترین آرزوها برای شما سربلند و موفق باشید 
    خواهرجان ممنون وسپاس
    پاسخ:
    تشکر
    باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه عزیزان تبریک مجددمیگم خیلی تولدخوبی بود
  • سعیدسلطانی
  •  سلام و عرض ادب
    تبریک خدمت اقا داریوش ودانشیارشان وراهنماهای گرامیشان 
    سلامت وپایدار باشید
  • محسن رضایی
  • با سلام وعرض خداقوت 
    جشن بسیار زیبا وباشکوهی بود 
    تبریک عرض میکنم خدمت آقای داریوش بی ریا و همسر گرانقدرشان 
    و
    خداقوت عرض میکنم خدمت راهنمایان ارزشمندشان 

  • محمد حضرتی
  • با سلام وخداقوت خدمت خانم سلطانی
    باتشکر از زحمات شما
    جشن تولد اقای بی ریا بسیار عالی بود 
    ولادت حضرت فاطمه (س)را تبریک وتهنیت عرض میکنم
    با ارزوی موفقیت برای رستا 
    پاسخ:
    تشکر
    من هم به نوبه خودم تبریک عرض میکنم به جناب اقای همدانی سرکار خانم ممیوند و اقا دارریوش و خانم حسین زاده
    و خداقوت میگم به خانم سلطانی
    پاسخ:
    سپاس
  • همایون سرایی
  •  سلام 
    جناب آقای داریوش بی ریا و سرکار خان حسین زاده
    اولین سالروز رهایی بر شما وخانواده گرامیتان پر شگون باد

    از سرکار خانم فرزانه سلطانی کمال تشکررادارم
    پاسخ:
    سپاسگزارم
  • امید احمدی
  • باسلام وخداقوت وتبریک فراوان خدمت راهنمای عزیزم جناب آقای همدانی وآقاداریوش عزیزوخانواده محترمشان
  • مصطفی عظیمی
  • سلام و عرض تبریک به آقای بی ریا و خانم حسین زاده
    امیدوارم همیشه پایدار باشید.
    خداقوت به مسئول وبلاگ
    پاسخ:
    سپاسگزارم
  • ب.بایرامی دریانی
  • با عرض سلام و خداقوت خدمت خانم سلطانی زحمتکش .‌
    تولد زیبایی بود خانم حسین زاده بسیار زیبا صحبت کردند . انشالله تولد سالهای اتیشان را در کنار هم جشن بگیریم‌
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام
    تبریک به آقا داریوش و همسر محترمشان و نیز راهنماهای بزرگوارشان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">