طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

عوامل موفقیت

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

به نام خالق یگانه ومهربان

کارگاه آموزشی مورخه 96/11/28 با موضوع عوامل موفقیت به دبیری آقای کریمی و آمزشگری آقای آزموده وخانم دادات در شعبه ابوذر برگزار گردید.

عوامل موفقیت :

 در بعضی کارها مشکلات وموقعیت هایی پیش می آید که شاید نشود آن ها را به صورت انفرادی حل کرد.

بهترین روش برای چنین پروژه هایی کار تیمی وگروهی می باشد. از آنجا که انسانها خودمحور وموجودات خود خواهی نیز هستند ومی خواهند حتما به موفقیت دست پیدا کنند بهترین روش ثابت شده برای این امر کار تیمی وگروهی می باشد .اگر توجه داشته باشید همیشه استعدادهای فردی برندگان بازیهای کوچک هستند اما هوش کار تیمی و گروهی قهرمان مسابقات جهانی هستند و عوامل موفقیت در این کار تیمی و گروهی یک سری قوانین و ضوابطی داردکه اگر به آنها عمل کنید قطعا موفق خواهید شد .

دوست دارید ذهنتان را جوری تنظیم کنید که همیشه در حالتی مثبت باشید و روی دوره موفقیت بمانید؟ اگر در تصمیم های روزمره آگاه و هشیار باشیم اعمال و رفتارهایمان, مناسبتر خواهدشد و برای رسیدن به اهدافمان نیز کمک بیشتری می شود .

در زندگی هدف داشته باشیم واجازه ندهیم که مثل گذشته دیگران به ما بگویند چه بکنیم و چطوری کاری را انجام دهیم فقط باید به یک نفر اجازه این کار رابدهیم و اون کسی نیست جز راهنمای ما .
دوم اینکه چرا اینجا هستید ؟ یعنی دلیل کاری که اکنون درحال انجامش هستید چیست ؟ اگر امروز من وقت می گذارم و به این کارگاهها می آیم برای چی وچرا می آیم ؟ آیا نکته ای مفید برایم دارد تا هوشمندانه آنرا در زندگیم بکار ببرم وجوری باشد که شرایط زندگیمان بهتر کند و من را در مسیر دلخواهم پیش ببرد. مثلا میاییم اینجا که چیزهای که از دست دادیم مثل سرمایه ،خانه ، زن ، ماشین ،شغل و خیلی چیزهایی که از دست دادیم رو برگردانیم تا بتوانیم زندگیمان را بهتر کنیم.


اگر واقعا می خواهید به اهدافتان برسید باید 3 چیز را رعایت کنید .


1-اهداف خودتان را بنویسید.

از فردا صبح شروع کنید هدفهاتان را بنویسید هدفی که در دراز مدت بیشترین تاثیر را می توانددر زندگی شما بگذارد .تمام کارها و اقداماتی که به ذهنتان می آید را یادداشت کنید دور دومورد مهم آن را خط بکشید و شروع کنید و تا زمانیکه انجامش ندادید متوقف نشوید .این یک شیوه بی نهایت موثر وعالی است و سعی کنید هر روز این اهداف را بخوانید و دیگر اینکه طوری بنویسید که هروقت آنرا میخوانید احساس خوبی به شما دست می دهد که انگار همین الان به نتیجه رسیده اید و با تکرار این نوشتن و خواندن خوشفکری و مثبت اندیشی شما تضمین خواهد شد.
2-یک سیستم اعتقادی قدرتمند خلق کنید .

باورهای قوی داشته باشید. اگر از افرادموفق بپرسید اولین قاعده موفقیت و کامیابی آنها چیست می گویند خودشان وکاری که می کنند را باور دارند و از ابراز این باور نمی ترسند و وقتی که شما خودتان را قبول ندارید چرا دیگری باید شما را قبول داشته باشد سعی کنید متمایز باشید. .همه اینها با یک سیستم فکری و اعتقادی قدرتمند شروع میشود

3-روی خودتان سرمایه گذاری کنید .

روزی یک ساعت مطالعه کنید. هر روز یک مطلب جدید یاد بگیرید. غذاهای سالم بخورید در روز یکساعت ورزش کنید.


  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • ۳۷۷ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۶)

با سلام 

خدا قوت 
  • محسن رضایی
  • سلام و عرض ادب واحترام 
    گارگاه آموزشی بسیار خوب و پر محتوایی بود خدمت جناب آقای آزموده و سرکار خانم دارت خواقوت عرض 
    میکنم که برای اولین بار آموزشگر بودن و بسیار عالی و تاثیر گذار بود 

  • همایون سرایی
  • سلام وعرض ادب و احترام
    جناب آقای کریمی خداقوت 
    جناب آقای ازموده از آموزشگریتون بهره بردیم
    سرکار خانم دارات آموزشگریتون عالی و فدق العاده بود به خودتون و راهنمای ارزشمندتون
    سرکار خانم فرزانه سلطانی تبریک عرض میکنم
    راست گفتن که رهجو مثل راهنماش میشه 
    درود برشما وراهنمایان ارزشمندتان
    پایدار باشید ان شاءالله
    پاسخ:
    سپاسگزاریم
    باعرض سلام وخداقوت تبریک میگم به خانم سلطانی عزیزوآقای حبیبی که همچین رهجوهای خوبی روتحویل جمعیت دادن واقعاعالی بودپرازآموزش .
    پاسخ:
    سپاس
    سلام وخدا قوت به خانم سلطانی بابت تهیه وبلاگ
    پاسخ:
    تشکر
    سلام و خداقوت به سرکار خانم سلطانی عزیزم مطالب عالی بود
    پاسخ:
    سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">