طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

به لطف خداوند متعال  در مورخه 96/9/18 جشن با شکوه هفتمین سالروز رهایی جناب آقای مصطفی عظیمی مسئول شعب به راهنمایی جناب آقای احسان حبیبی در شعبه ابوذر برگزار گردید.

این روز زیبا را به جناب آقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی وجناب آقای عظیمی و سرکارخانم موسوی وجمعیت طلوع رهایی رستا تبریک عرض می نماییم.


































صحبتهای ارزشمند جناب آقای مصطفی عظیمی

خدارو شکر می کنم که بعد از سختی بسیار زیاد روزهای خوش را در جمعیت می بینم.
در سال 89 همسرم متوجه اعتیاد من شد , یک سال از ازدواج مان می گذشت , از همان موقع وارد گروه درمانی شدیم .
7 سال و10 ماه است که راهنما هستم و8 سال است که بی وقفه خدمت می کنم .
نمیدانم کجا کار خوبی کرده بودم که خداوند این لیاقت را به من داد , هر روز تلاش می کنم که صادقانه خدمت کنم.
انگیزه من برای ادامه این مسیر چندین عامل است , در ابتدا انگیزه من بیرونی بود ولی الان سعی می کنم به انگیزه درونی تبدیل کنم .
همه فکر می کنند خادمین هیچ مشکلی ندارند ولی این طور نیست ماهم مشکلات داریم ولی با برنامه ریزی به اینجا می آییم هر روز 140 کیلومتر مسیر محل کارم را می روم وبر می گردم واز همه زودتر به شعبه می آیم.هر وقت بحث خدمت می شود اولین نفر آمده ام و هیچ منتی نیست من برای خودم می آیم وبرای خودم خدمت می کنم.
عشق به راهنمایم وگروه درمانی و رهجویانم روز به روز بیشتر می شود و محکمتر از قبل می آیم چون گذشته ام را فراموش نکرده ام.
ازخداوند خواستارم که در هر جایگاهی بودم دچار تکبر و هواهای نفسانی نشوم.
از خانم موسوی تشکر می کنم که سنگ صبور بوده وهمیشه پشت من بوده وهست , سختیهای بسیار زیادی در اوایل ازدواجمان کشیده , در اوایل وضعیت اقتصادی ضعیفی داشتیم ولی همیشه کنار من بود.
از راهنمای خوبم هیچ طوری نمی توانم جبران زحماتشان را کنم جز با عملکرد اصولیم.
از تک تک جمعیت طلوع رهایی رستا سپاسگزارم.

درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا

  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • ۴۱۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۷)

سلام دوستان عزیز خسته نباشید به خانم موسوی عزیز تبریک عرض میکنم امیدوارم این روز برای همه بچه های جمعیت وبقیه جوانهای بیمار کشورمون اتفاق بیفتد   انشاءالله 
سلام ودرود بر خانواده متحدوبزرگ رستا جناب اقای عظیمی وسرکار خانم موسوی عزیز جشن بسیار زیباو باشکوهی بود شیرینی ولذت ان گوارای وجودتان بادوتبربک مجدد خدمت شما یزیزان
با سلام وخدا قوت خدمت خانواده بزرگ رستا جشن عالی بود واز صحبتهای متفاوت آقای عظیمی وخانم موسوی استفاده کردیم 
  • همایون سرایی
  • با سلام و عرض ارادت 
    بی اغراق وبی تعارف عرض میکنم یکی از تولدهایی
    بود که احساس فوق العاده ای داشتم
    و فرمایشات جناب آقای مصطفی عظیمی وسرکار
    خانم موسوی خیلی ارزشمند بود
    مثل همیشه عالی 
    تبریک صمیمانه از روی ادب عرض میکنم
    به این دو موسس بزرگوار
    جمعیت طلوع رهایی رستا
    وتبریک خاص تقدیم به جناب آقای احسان
    حبیبی و سرکار خانم رشیدی

    جناب اقای عظیمی وسرکارخانم موسوی
    هفتمین سالروز رهایی برشما پر شگون باد
  • همایون سرایی
  • با سلام و عرض ارادت 
    جناب آقای مصطفی عظیمی و سرکار خانم موسوی 
    بدون تعارف عرض میکنم یکی از بهترین تولدهایی بود که حضور
    داشتم فرمایشاتتون عالی و ارزشمند بود
    از صمیم قلب هفتمین سالروز رهایی بر شما مبارک
    با سلام 

    سرکارخانم موسوی عزیز و جناب آقای مصطفی عظیمی هفتمین سال رهایی بر شما مبارک باد و بهترینها سهم قلب مهربان و پر تلاشتان باد 

    تبریک به جناب آقای حبیبی و سرکارخانم رشیدی عزیز بابت بر پایی این جشن زیبا و پر شکوه زیرا این جشن حاصل تلاشها و پیگیریهای شما دو بزرگوار است . هرآنچه از خداوند میخواهید بهترینش را نصیبتان گرداند 
    با سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان 
    این تولد بسیار زیبا رو تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال 
    در کنارتون زندگی کنم راهنمای عزیزم شما لایق بهترین ها هستی .
    باسلام وعرض ادب
    این تولدباشکوه روبه آقای عظیمی عزیز وسرکارخانم موسوی تبریک عرض میکنم همینطور به راهنماهای گرانقدرشون.
    ی روزی تو سرای محله ی سرخه حصاربه گفته ی مدیراشون اجازه ی حتی دست زدن هم نداشتیم ولی توی این روزا و تولدا باصدای بلند دست میزنیم وشادی میکنیم چون اون روزا برامون روشن بود که ی همچین روزهایی هم میبینیم.

  • محمد حسنى
  • سلام ودرود 
    این جشن باشکوه وتولد زیبا رو به جناب اقاى عظیمى وسر کارخانم موسوى تبریک عرض میکنم وامیدوارم همیشه سلامت وپایدار ودر مسیر خدمت ثابت قدم باشید
  • فریباسلطانی
  •   باسلام و درود برجمعیت طلوع رهایی رستا 
    تبریک عرض میکنم خدمت آقای حبیبی وخانم رشیدی  
    وتبریک خدمت خانم موسوی وآقای عظیمی تولد بسیار عالی بود 
     انشاءالله همه عزیزان چنین تولد ی را تحربه کنند 
    وبا آرزوی بهترینها برای  جمعیت طلوع رهایی وبنیانگذار جمعیت 
    شاد وسربلند باشید 
    با سلام .این جشن با شکوه را خدمت سرکار خانم موسوی وجناب آقای عظیمی تبریک عرض میکنم واز زحماتی که  این دو بزرگوار برای جمعیت می کشند سپاسگذاریم واز خداوند صحت وسلامتی این دو بزرگوار را خواهانیم
    باعرض سلام وخداقوت به خانواده بزرگ رستا جناب آقای عظیمی وسرکارخانم موسوی شیرینی این تولد زیبا گوارای وجودتان باد تبریک عرض میکنم به شما وراهنمایان بزرگوارتان،برایتان پایداری وعاقبت بخیری آرزو میکنم.
    سلام بر خانواده بزرگ رستا
    تبریک عرض میکنم این جشن با شکوه رو به تمامی رستائیان عزیز خصوصا سرکار خانم موسوی و جناب آقای عظیمی.غبطه میخورم که توفیق حضور در کنار خانواده عزیزم خصوصا در این روزهای پرشور را ندارم.
  • گنجی دلشاد
  • با سلام و درود فراوان 
    خیلی خوش حال و خرسندم و شکر گذار خداوند بزرگ که این توفیق رو به من داد تا در این جشن باشکوه شرکت کنم .
    و بتونم با شادی اعضای دلسوز جمعیت شاد باشم .
    تبریک فروان به تمامی اعضا جمعیت طلوع رهایی رستا به خصوص به اقای حبیبی ،اقای عظیمی و خانم موسوی و خانم رشیدی عزیز .
    واقعا جشن زیبایی بود وخوش گذشت .
  • علیرضا نصیری
  • جناب آقای عظیمی عزیزووسرکارخانمموسوی بزرگ ازبابت همه زحماتی که برای بنده کشیدید ممنون ومتشکرم برای شما بهترین هارو آرزو میکنم
    سلام و عرض ادب این جشن زیبا و باشکوه را به جناب آقای عظیمی و سرکار خانم موسوی تبریک عرض میکنم و بابت زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی دارم
  • ب.بایرمی دریانی
  • با سلام 
    تبریک به خاطر این روز زیبا 
    تولد بسیار با شکوهی بود.  خانم موسوی عزیزم و اقای عظیمی حضورتان در زندگی خیلی از افراد همچون ناجی و فرشته است.  بودنتان برای من نعمت بزرگی است.  پاینده و برقرار باشید.  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">