طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان

جشن باشکوه چهارمین سالروز رهایی دانشپذیر حمید به راهنمایی جناب آقای غفوری در مورخه 96/9/8 در شعبه ابوذر برگزار گردید.

این روز زیبارا به دبیرکل جمعیت جناب آقای حبیبی و  راهنمایان گرانقدر جناب آقای غفوری و سرکار خانم رشیدی ودانشپذیر حمید و خانم رامک وخانواده محترمشان وهمه جمعیت طلوع رهایی رستا تبریک عرض می نماییم.







اول شکرگذاری میکنم ازخداوند که امروز رو دیدم .تجربه های سختی را بعد ازپاکی بدست آوردم .از خانم رامک همسرم تشکر میکنم که همه جا پشت من بود و زبانم قاصرست نمی دانم چطور تشکرکنم .
شکست بزرگی توی کارم خوردم و مرگ را با چشم خودم دیدم.  ازروزی که اومدم توی جمعیت مسئولیت کارهای خودم رو قبول کردم خودم خراب کرده بودم خودم هم باید درست می کردم نه میتوانستم به پدرم ونه برادرم و نه کس دیگری بگویم و به خودم متکی شدم خودم زحمت کشیدم از هیچ کس کمک نگرفتم سر مسائل اخلاقی از راهنمام وآقای حبیبی خیلی تشکر می کنم یکی از راهنمایان خوبم آقای نریمانی همیشه بهم یاد داده بود کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من.
اگر آقای حبیبی می گویند معنویت یادتان  نرود برای اینکه تجربه کرده اند و خداوند به ما نعمت سلامتی رو داده پس قدرش رو بدانیم شکر گزاری کنید.
ازخداوند هر چیزی رو خوب می خواهید خوب هم عمل کنید. اگرقرار چیز خوبی بدستمان بیاید باید با تمام وجودمان آن را با همه تقسیم کنیم .
اگر ما به دادخودمان نرسیم چه کسی میخواهد به دادمان  برسد.
آن دنیا خداوند ازما می پرسند که این سلامتی که به شما دادم در راه خدا چه کار کردی , مواد چه بلاهایی که سرمن آورد با خودم با آبروی پدرم برادرم چه کرد چه گلی به سره من زد چقدر باید حسرت روزهای گذشته ام را بخورم فقط درد رو دل من گذاشت ولی بهترین درس را به من داد. اینجا مسیر زیبایی است که آمدید خودتان جذابش کنید .توی این 5 سال که توی این جمعیت آمدم تا جایی که نفسم بیاد خدمت میکنم .چون برکت زندگیم را از این جمعیت دارم اگه نیتتان خوب باشد مطمئن باشید تو زندگیتان هم موفق می شوید.









درود برجمعیت طلوع رهایی رستا




  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • ۳۲۵ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۷)

با عرض سلام 
ورود به پنجمین سال رهایی را تبریک عرض میکنم خدمت اقای عباسی و خانم رامک
و راهنمایان بزرگوارشان جناب اقای غفوری و سرکار خانم رشیدی
با ارزوی سلامتی وموفقیت های روز افزون برای این عزیزان

  • ایمان غفوری
  • خدا را بسیار شاکرم که شاهد چنین جشن هایی از جنس عشق هستم
    خوشحال هستم از اینکه یک نفر دیگر ثابت کرد که می توان بدون هیچ گونه ماده مخدر به زندگی ادامه داد . این جشن زیبا را به حمید عزیز و خانواده محترمشان تبریک عرض میکنم
    و از خالق یگانه برایشان بهترین ها را آرزو مندم
    از زحمات مدیر وبلاگ بسیار تشکر و قدردانی میکنم
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
    تبریک به دانشپذیرحمیدوهمسرگرامیشان خانم رامک بابت این تولدزیبا
  • سعید قریب
  • خدمت آقای غفوری و حمید عزیزم تبریک میگم
    و از خدا سلامتی شما خوبان را خواهانم
  • همایون سرایی
  • سلام و ادب حضور 
    راهنما و پیشکسوت ارجمند جناب اقای ایمان غفوری وجناب اقای حمید عباسی
    سرکار خانم رشیدی بزرگوار و سرکار خانم رامک
    تولد بسیار تاثیر گذاری بود 
    پایدار باشید و چهارمین سال رهایی بر شما پر شگون باد
  • خراسانیان
  • سلام و خداقوت به همه عزیزان...
    با ارزوی سلامتی موفقیت و پایداری برای شما دو عزیز و تبریک ویژه به خانم رامک عزیز.
    خانم سلطانی عزیزم ممنون از بابت زحمات شما.. 
    پاسخ:
    تشکر
    با سلام 

    جناب آقای عباسی و سرکارخانم رامک  این تولد زیبا بر شما عزیزان و راهنمایان ارجمندتان جناب آقای غفوری و سرکارخانم رشیدی مبارک باد بهترینها را برایتان آرزومندم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">