طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

دیگه بس است مصرف مواد مخدر

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ب.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان 

روز چهارشنبه مورخه 96/7/19 کارگاه آموزشی با موضوع دیگه بس است به دبیری سرکارخانم سلطانی وآموزشگری جناب آقای عنبرستانی در شعبه ابوذر برگزار گردید....

 

دیگه بس است

در زندگی روزمره با این کلمه بسیار برخورد می کنید وبدون اینکه در مورد آن فکر کنید همیشه در حال گفتن این کلمه (دیگه بسه ,بس دیگه ) می باشید .

در زمان مصرف مواد مخدر کارهایی می کردیم که خیلی ها نمی کردندو به جایی رسیدیم که دیگران می گفتند :دیگه بس است

ما اجازه ندادیم کسی در زندگی ما دخالت کند و گوش به حرف پدر ومادر ندادیم وبه خودمان آمدیم دیدیم همراه جماعتی شدیم که خودمان انتخاب کرده بودیم وتبدیل به یک مصرف کننده حرفه ای شدیم.

در زمان مصرف چقدر امروز وفردا کردیم وگفتیم دیگه بس است از فردا مصرف نمی کنم ولی نتونستیم چون مواد مخدر به ما دستور صادر می کرد.

همسرم می گفت دیگه بس است وترکم می کند وباور نمی کردم و ادامه می دادم تا اینکه تنهام گذاشت .

کدام بار از روی شور گفتیم بس است وچند بار از روی شعور بود.

همه ما یک عجز داریم یک جایی دیگه واقعاً به تنگنا رسیدیم وگفتیم دیگه بس است . 

واقعاًدوست داشتیم رها شویم ولی بلد نبودیم.پاک بودن مهارت می خواهد باید ونباید می خواهد.

اگر خواست قلبی من باشد افرادی باتجربه در گروه درمانی هستند بنام راهنما که مقصد را به من نشان می دهند.

اگرهمت کنید وبه خود بگویید دیگه بس است بدبختی , دیگه بس است رنجوندن پدر و مادر , دیگه بس است خواری وذلت , دیگه بس است ....

اگر دنبال معجزه هستید معجزه همین جاست . وقتی وارد گروه درمانی شدم وآقای حبیبی من را بغل کرد آروم شدم وگفت بشین باهات کار دارم پاک شدم .

افرادی هستند وقتی در کارگاه آموزشی به یک مقطعی از پاکی می رسند می گویند دیگه بس است باید برم دنبال کارم و آموزش گرفتن بس است ومی بینی بعد مدتی عود کرده .

خانواده ها قبل از رهایی دانشپذیرشان راضی بودن هر کاری بکنند تا آن فرد رها شود ولی بعد مدتی فراموش می کنند ومی گویند دیگه بس است ونمی خواهند به گروه درمانی بیایند .

خانواده ها بال پرواز دانشپذیرانتان باشیدونیروی مثبت به طرفشان منتقل کنید وکاری کنید هر لحظه انگیزه اشان زیاد شود.

تنها راه مراقبت از خود فقط حضور مرتب در کارگاه های آموزشی است.

موفق و پایدار باشید.

درود برجمعیت طلوع رهایی رستا 


  • ۹۶/۰۷/۲۰
  • ۳۶۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱۰)

سلام و خداقوت خیلی دوست داشتم تو این‌کارگاه بودم اما سعادت نداشتم خداقوت آقای عنبرستانی
خداقوت به آقای عنبرستانی وخانم سلطانی عزیز
با سلام و عرض ادب خدمت شما 
منم خدا قوت عرض میکنم خدمتتون .
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه عزیزان مثل همیشه مطالب مفیدوعالی بوداستفاده کردیم خداقوت میگم به شما.
  • حسین فراهانی
  • با سلام
    خدا قوت به دبیر محترم کارگاه خانم سلطانی و اقای عنبرستانی عزیز
    سلامت باشید و پایدار
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    سلام وعرض ادب
    کارگاه بسیار پر باری بود خداقوت عرض میکنم بهتون

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزانی که برای رهایی بچه‌ها زحمت میکشند متشکرم از خانم سلطانی عزیزم هم تشکر میکنم 
    پاسخ:
    تشکر 
    با سلام 

    خدا قوت 
    با سلام وخدا قوت
    کارگاه مثل همیشه خیلی عالی بود 
    خانم سلطانی عزیز خدا قوت
  • علیرضا نصیری
  • عرض سلام و خداقوت خدمت خانم سلطانی و اقای عنبرستانی با مطالب بسیا عالی که با زبانی ساده و دلنشین در اختیار ما گذاشتند. 
    سپاسگذارم .
    پاسخ:
    سپاسگزاریم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">