طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

به لطف عنایت خداوند متعال جشن باشکوه دانشپذیر علی اکبر به راهنمایی جناب آقای حبیبی مورخه 96/4/31 در شعبه ابوذر برگزار شد.

پیام آقای حبیبی به دانشپذیر علی اکبر : دستی که امروز برای رهایی شما زده می شود حاصل یک سال زحمت است پس از این رهایی با ارزش مراقبت کنید.



خواندن سرود ایران وحضور مسئول شعبه والفجر درکنار مسئول شعبه ابوذر


خلاصه ای از صحبتهای دانشپذیر علی اکبر


خداروشکر می کنم که با جمعیت طلوع رهایی آشنا شدم . از جناب آقای حبیبی بزرگوار تشکر می کنم واز راهنمای اولم آقای محمد طاهری تشکر می کنم .
36 سال با مصرف بسیار زیاد عمرم را به فنا دادم وهر چقدر مصرف می کردم حریص ترمی شدم خودم این باور را نداشتم که روزی مواد را کنار بگذارم ولحظه ای مواد نمی رسید دچار ناراحتی می شدم.
 در سال 94 توسط خواهر زاده عزیزم آقای جان محمدی با جمعیت طلوع رهایی آشنا شدم و باعث شد راه خودم را پیدا کنم وفهمیدم په خسارتهایی به خودم ودیگران زده ام.
شب اول که وارد جمعیت شدم آقای حبیبی بامن صحبت کردند نور امیدی در من زنده شد و دعا کردم من هم مثل این عزیزان پاک شوم.
آقای محمد طاهری راهنمای اول من بود دوران اول با ایشون بودم تیپر می کردم ولی 50سی سی می خوردم نه می تونستم کم کنم نه کاری کنم تا اینکه باکمک آقای حبیبی در مدت چند ماه به فاصله های ده روز کم کردم وبه کمپ رفتم .
 وقتی از کمپ آمدم با نفرت از مواد آمدم وخودم به خودم ثابت کردم که هر چیزی شدنی است فقط به خواست واراده مان بستگی دارد.
ازهمه جمعیت طلوع رهایی سپاسگزارم که من را در این مسیر یاری کردند.

این روز زیبا را به جناب آقای حبیبی ودانشپذیر علی اکبر وخانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم .

درود برجمعیت طلوع رهایی رستا

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • ۳۲۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۷)

سلام وعرض ادب خدمت تمام رستایی های عزیز این تولد هم مثل تمام تولدهای دیگه به من ثابت کرد که اگر انسان بخوادتغییر کنه میتونه ولی فقط اگر بخواهد امیدوارم تمام دانشپذیران عزیز در مسیری که قدم گزاشتند موفق باشند وبه رهایی برسند"موفقیت از آن ماست"
درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
جشن زیبایی بوداین تولدرابه دانشپذیرعلی اکبر وراهنمای ایشان جناب آقای حبیبی تبریک عرض می نمایم
با عرض سلام و خدا قوت
جشن قشنگ و زیبایی بود تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای حبیبی و اقای علی  و خانواده محترمشان 
و بهترینها برایشان ارزومندم
باسلام...
ممنون و متشکر از همه کسانی که بی هیچ ادعا و بی هیچ چشم داشتی اینچنین طعم شیرین خوشبختی را بر لبان این خانواده های ناامید می چشانند خوشبختی این عزیزان را خوشبختی خود میدانند و در حفظ آن صبورانه تلاش میکنند.
سپاس از این همه ایثار و از خودگذشتن...
سپاس از این همه همت و غیرت...
و سپاس از این همه عشق...
  • محمدحسین جمع دار
  • حرف های شما جناب آقای علی اکبر عزیز بسیار زیبا بود.  به شخصه اعتقاد دارم مرحله سم زدایی یا Detoxification برای افرادی که تخریب های بالایی دارند یک نیاز اساسی هست و چقدر تعجب کردم که شما با این مسئله،  راحت کتار اومدید و به عنوان بخش درمانی خودتون یاد میکنید. ای کاش این تصور شما در بعضی از عزیزان خوب جا بیوفته.  در آخر به شما و راهنمای گرامیتان تبریک صمیمانه عرض میکنم.  شاد و سلامت باشید. 
    با سلام 
    این تولد زیبا مبارک باد بر جناب آقای حبیبی و رهجوی خوبشان جناب آقای علی اکبر و خانواده خوبشان ان شاالله همیشه پایدار و رها باشید 
    سلام 
    بنده نیز این جشن تولد زیبا را به جناب اقاى حبیبى عزیز و جناب بصیرى تبریک میگم 
    همیشه سلامت و پایدار باشید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">