طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان

روز شنبه مورخه 96/2/30 جشن باشکوه اولین سالروز رهایی دانشپذیر ایمان به راهنمایی آقای مصطفی عظیمی در شعبه مرکزی برگزار شد.

این روز زیبا را به جناب آقای عظیمی وخانم موسوی عزیز ودانشپذیر ایمان وهمسر وفادارش وخانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.

سلام به همه دوستان عزیزممنون که درجشن ماشرکت کردید،تشکرمی کنم ازبنیانگذارجمعیت آقای حبیبی به رسم وظیفه دستشونومیبوسم خیلی دوستشون دارم من هرچی دارم ازآقای حبیبی وراهنمای خودم دارم ،ازراهنمای خوبم آقای عظیمی تشکرمیکنم توی این یکسال خیلی اذیتشون کردم،در فرازونشیب های زندگی خیلی مامن راه اومدن،ازراهنمای خانواده خانم موسوی تشکرمی کنم که آرامش روبه زندگی ماآوردند، واقعیت ماآرامش ندیده بودیم،تشکرمیکنم ازخانمم نه به خاطرهمراهی توی این یکسال به خاطراینکه نه سال من روبامصرف موادتحمل کرد وباخوبی وبدی های من ساخت هرکی دیگه جای ایشون بودنمی موندچون مصرف شیشه بامن کاری کرده بودکه دیگه مغزی واسم نمونده موند،همش جنگ ودعوابودولی خانمم سفت ومحکم ایستادوبااینکه دوروبریهاهمه می گفتندبسه دیگه خودتورهاکن ازدستش دربرو،ولی اون این کارونکردوبامن ساخت .ازبچه های کارگروه تشکرمی کنم وازتک تک شما عزیزان،روزاول که وارداین گروه شدم مشاوره ای که باآقای عظیمی داشتم واون برخوردگرم آقای عنبرستانی وبغل کردن محکمشون من روجذب کردوتوی این یکسال بچه های والیبال وفوتبال بهم خیلی انرژی دادند،ازهمشون ممنونم،اعتیادم ازسوم راهنمایی شروع شدوقتی ترک تحصیل کردم یک هفته ازکشیدن سیگارم نگذشته بود که دوستانم به من حشیش رومعرفی کردندومن به خاطربی خیالی وخوش بودن مصرف کردم تابعدازخدمت سال۸۴شیشه روشناختم ومصرفم شروع وادامه پیداکردوطوری بودکه شیشه روازخانواده ام وبچه هام بیشتردوست داشتم،خداراشکرمی کنم که تونستم شیشه روترک کنم چون واقعیت،هیچ وقت فکرنمیکردم بتونم ،ولی وقتی رفتم کمپ دیگه تسویه حساب کردم وبه خودم گفتم دیگه بسه،من قبل ازاینکه بیام اینجاخیلی ذلت هاکشیدم،بارهاکمپ رفتم،بارهامشهدرفتم برای ترک ولی همیشه به یک یادوماه نمی کشیددوباره مصرف می کردم،ولی وقتی باجمعیت آشناشدم تمام جلساتم روبدون غیبت می اومدم،وتوی این یکسال فقط یکبارغیبت داشتم که سرماخوردگی شدیدی داشتم که حتی نمیتونستم رانندگی کنم،من اعتقاددارم یک روزهم نباید این آموزشهاروازدست بدهی،توی دوران مصرف به خاطرتهیه موادخیلی تلاش می کردم ولی همیشه اعتقادداشتم باید ازراه حلال وکارکردن پول موادم روتهیه کنم والان خداروشکرمی کنم که آزادورهاهستم.

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • ۴۷۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

عرض سلام وخدا قوت
این جشن زیبا و عالی را تبریک میگم خدمت خانم اسعدی فر عزیزم آقای اکرامی 
و راهنمایان محترمشان 
آرزوی بهترینها را در زندگی برایشان دارم
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    عرض تبریک و شادباش به ایمان عزیز،خانواده محترمش و راهنمایان گرامیشان آقای عظیمی و سرکار خانم موسوی.با آرزوی بهترینها برای این عزیزان.
    پیروز باشید
    با سلام 
    مبارک باد این تولد زیبا بر آقای اکرامی و همسرشان وراهنماهای خوبشان و دخترای زیبایشان 
    با سلام و درود
    به ایمان عزیز و خانواده ایشان تبریک میگویم و از اقای عظیمی و راهنمای خانواده هم تشکر و قدردانی میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">