طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

روز شنبه 96/1/26 جشن باشگوه دومین سال رهایی دانشپذیر حسن به راهنمایی جناب اقای همدانی در شعبه مرکزی برگزار شد.

این روز زیبا را به اقای همدانی بزرگوار وخانم رشیدی عزیز ودانشپذیر حسن ودانشیارشان خانم سلطانی تبریک عرض می نماییم....

خلاصه صحبتهای آقای دانشپذیر حسن

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان،اول ازهمه خدای خودم روشکرمی کنم،ازآقای احسان حبیبی تشکرمی کنم ایشان برای من وخانواده ام خیلی زحمت کشیدندوهمینطورازآقای همدانی که راهنمای عزیزم هستند،خیلی دوستشون دارم وهمینطورتشکرمی کنم ازخانم رشیدی که مثل مادرایشان رودوست دارم من همیشه مشکلاتم روبهشون میگفتم وسخنانشون مثل آب روی آتش بود،ازپدرم وبرادرم تشکرمی کنم،من دوره ای که اعتیادداشتم این عزیزان روخیلی اذیت کردم چون مصرف شیشه داشتم همه آرامش روچه درمنزل چه محل کارم ازبین برده بودم وهمیشه چهره حق به جانب میگرفتم،ازهمسرم خیلی تشکرمی کنم قبل ازواردشدن به گروه هیچ آموزشی نداشتم وچون زندگی خیلی به هم ریخته بودهمیشه روبروی من می ایستادن ولی وقتی آموزش گرفتند واقعابال پروازم شدنداگرزحمتهای ایشان نبودمن الان دوسال رهایی روجشن نمی گرفتم،همه مشکلاتمان زمان مصرف یکی بودولی من  به اجبارهمسروفرزندانم به گروه آمدم واعتیادهای پنداری خیلی زیادی داشتم وباورم فقط قطع موادبودهمیشه میگفتم چقدربیای وآموزشهای تکراری بگیری وغرورم به من میگفت من همه چیزرابلدم ولی بعدازمدتی فهمیدم هیچ چیزنمیدانم،درگذشته مشکلات زندگیم راباموادحل می کردم ومیگفتم مشکلی که من دارم راهیچکس ندارد،خداراشکرمی کنم که همسرم رادارم زندگیم رادارم ولی خیلی هاهستندکه همه اینهاراازدست داده اند،خوش به سعادت کسانی که جوان هستندویافرزندانشان کوچک هستندمن خیلی باآنهافرق دارم چون بزرگ شدن فرزندانم راندیدم،اینجاتنهاجایی هست که احساس راحتی دارم من اول به اجبارآمدم وعاشق موادم بودم بعدعاشق اینجاشدم وفهمیدم مواددرست است لذت داردولی به دردمن نمیخوردچون داشت اراده ام ،شخصیتم وزندگیم راازمن می گرفت اعتیادمثل مارخوش خط وخالیست که درظاهرزیباست ولی درباطن کشنده است،خداراشکرمیکنم که دوسال وهشت روزاست که وقتی به بیرون میروم نقاب برچهره ندارم اگرمشکلی برای کسی بوجودآیدمی توانم کمکش کنم من هرسری که عودمیکردم مصرفم بیشترمی شدوهمیشه حال بدی داشتم وقتی امدم فهمیدم بایدزندگیموجمع کنم واون آرامش روبه زندگیم برگردونم،خیلی ازسرمایه داران هستندکه حسرت یک لحظه آرامش رودارن من تااونجاکه تونستم سعی کردم باصبـراون آرامش رفته روبه زندگیم برگردونم وتنهاچیزیه که تواین مسیرکمکم کردنمازاول وقت وخلوت باخدای خودم بودکه داشتم وبه من آرامش می دادکه هروقت مشکلی برام بوجودمی آمد،میگفتم امتحانیست ازجانب خدا،خداخیلی زیباست وبه من کمک کرداعتیادهای پنداریم راشناسائی کنم وباموادم تسویه حساب کنم ،فرصت هاووقت هاهیچ وقت برنمیگردن ازاونهاخوب استفاده کنیم،درسختی راه اگرعاشق باشیم کیفیت کارهمیشه عالی میشه، همه شمارودوست دارم.

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • ۳۷۷ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۹)

با سلام 
جناب آقای سلطانی و سرکار خانم سلطانی عزیز این تولد زیبا بر شما و فرزندان گلتان مبارک باد ٬همینطور که موفق شدید آرامش را سهم خود و فرزندانتان کنید دیگر هدفهای خوب سهم زندگیتان باد ‌.موفق وپیروز باشید 
جناب آقای همدانی و سرکارخانم رشیدی عزیز این تولد بر شما عزیزان هم مبارک باد ٬ممنون که هستید و عزیزانی را این چنین حمایت میکنید تا به موفقیت برسند ٬بهترینها سهم قلب مهربان شما ها باد 
با عرض سلام و خداقوت این تولد زیبا بر شما اقای سلطانی و خانم سلطانی مبارک باشد انشاالله هر انچه از خداوند متعال میخواهید به شما اعطا کند.
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    آقای سلطانی و سرکار خانم سلطانی این جشن و روز زیبا را خدمت شما تبریک و شادباش عرض میکنم و برای شما بزرگواران آرزوی بهترینها را در مسیر رهایی و زندگی دارم.امیدوارم همواره در مسیر خدمت به همنوعان پاینده و پیروز باشید.
    با سلام 
    جشن با شکوهی بود تبریک میگم خدمت آقای سلطانی و خانم سلطانی عزیز
    وخدمت راهنمایان محترمتان تبریک میگویم انشاالله همیشه پیروز پاینده باشید
    با عرض سلام ..خانم سلطانی عزیز جشن بسیار خوبی بود .امیدوارم که همیشه پایدار باشید 
    باسلام خدمت شما خانم سلطانی عزیزم جشن بسیارزیبایی بود.
    شمالایق بهترینهاهستید
    پاسخ:
    سلام وتشکر از لطف  شما
    خداوند بی نهایت ،نامکان وبی زمان است،
    اما به قدر فهم تو کوچک میشود
    قدر نیاز تو فرود می آید
    به قدر آرزوی تو گسترده میشود
    وبه قدر ایمان تو کارگشا میشود...
    لحظه لحظه زندگیت سرشار از حضور خداوند.با ارزوی سلامتی و پایداری برای شما خانواده محترم.
    ضمن عرض سلام.   تولد رهایی را به جناب اقای سلطانی وسرکار خانم سلطانی تبریک عرض میکنم . و عرض تپریک وخدا قوت به جناب اقای حبیبی وسرکار خانم رشیدی واقای همدانی بزرگوار.  وتشکر اززحمات بی دریغ شان.
    عرض سلام . جشن رهایی به اقای سلطانی و سرکار خانم سلطانی تبریک عرض میکنم وارزوی پایداری میکنم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">