طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان 

در روز سه شنبه 96/1/22 جشن با شکوه سالروز رهایی جناب اقای غفوری معاونت محترم جمعیت طلوع رهایی رستا به راهنمایی جناب اقای حبیبی دبیرکل جمعیت طلوع رهایی درشعبه ابودر برگزار شد.

این روز زیبا را به جناب اقای حبیبی وخانم موسوی عزیز واقای غفوری  وخانم آزاد عزیز تبریک عرض می نماییم.


خلاصه صحبت های جناب آقای احسان حبیبی درهفتمین سال رهایی جناب آقای ایمان غفوری .....
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
ایشان درابتدای سخنان خودولادت حضرت علی(ع)راتبریک گفتند ...انشاا۰۰۰همه ی دانشپذیران ازروش زندگی آن حضرت الگوبرداری کنند به جهت یک زندگی سالم.امروز بی صبرانه منتظر شروع کارگاه بودم .تبریک میگویم تولد ایمان عزیز رابه خودش به خانم آزاد مادروپدرمحترمشان وخواهر گرامیشان برایشان آرزوی سلامتی دارم گاهی وقت هاصحبت کردن درمورد بچه هاپشت میز تولد سخت هست خیلی خوشحالم که آقای غفوری به آن عظمت بی نام رسیده است.به چهره ی آقای غفوری که نگاه میکنم می بینم که به آن پختگی رسیده وبه خاطر خداخدمت میکندنه به خاطر نام ونشان ویانشان دادن خودش کارش راصحیح انجام میدهد .باعث خوشحالی من است که چنین رهجوی بامعرفتی دارم ایشان ازآقای نریمانی ودانش تشکر کردند به خاطر زحماتی که برای آقای غفوری کشیده اند .من ایمان عزیزرااز هشت سال پیش میشناسم وقتی اوراباهشت سال پیشش مقایسه میکنم میبینم که چقدرتغییر کرده است .خوشحالم که تولد معاون جمعیت وخانم آزادمسئول کمیته ارزیابی رادرجمعیت میگیریم .خوشحالم برای کسی تولد میگیرم که رهاشده وبه رسالت خودش آگاه شده وبرای دیگران هم قدم برمیدارد برای این تشکل ازخیلی ازموقعیت های خود گذشته وبرای پیشرفت جمعیت تلاش بسیارکرده است .آقای غفوری کسی هست که من استارت وبنای جمعیت راباایشان درمیان گذاشتم وآمادگی خودرااعلام کردند زمانی که این جمعیت راتأسیس کردم درشرایط اصلا خوبی نبودم اماایمان راسخ وتوکل داشتم .ممنون از ایمان عزیز که دست اول رادردستان من گذاشت بابت تایم کاری که می گذارد من نمیتوانم برایش جبران کنم .سرکارخانم آزادوآقای غفور ی ازبهترین راهنماهاهستندکه میتوان روی آنهاحساب کرد .وقتی قطع مواد میکنیم هرچه ازآن دورترمیشویم واین بستگی به خودمان دارد که رهایی دنیای بیرون ودرونیمان راتحت تأثیر قراردهدیانه .آقای غفوری میتواندمانند یک الگوباشد که میتوان ازایشان الگوبرداری کرد برای رسیدن به موفقیت.باید درزندگی میانه روی داشته باشیم نه افراط ونه تفریط زندگی معنوی داشته باشیم یعنی زندگی بامعنی وهدفمند.تشکرمیکنم ازخانم آزادمعذرت خواهی میکنم ازایشان که نتوانستم توجه لازم رابه این موسس جمعیت بکنم .احساس میکنم این جمعیت متعلق به هیچ کس نیست متعلق به آن تازه واردهست که آینده دارجمعیت هست .ازخانم موسوی تشکرمیکنم.ازهردستی بدهی ازهمان دست پس میگیری این حضورپرشور شمانتیجه ی زحماتی است گه آقای غفوری برای این جمعیت کشیده است .پشتکارایشان دردفترمرکزی ووقتی که میگذارندقابل ستایش است خیلی ازمااینگونه کارنمیکنیم واین ازبزرگی ایشان است که اینگونه کارمیکنند.

  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • ۳۱۱ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

با ارزوی سلامتی پایداری و موفقیت برای این دو زوج عزیز جمعیت.
با سلام 
جناب آقای حبیبی خداوند یارو یاورتان هست ٬با داشتن چنین عزیزانی بی شک در تمامی کارها موفق وپیروز هستید ٬شما عزیزان لایق والاترینها هستید . سخنانتان زیبا و دل نشین بود .این تولد زیبا بر شما بزرگوار مبارک باد .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">