طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

دو مخدر "برنز" و "نخ" را بشناسید

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

سوداگران مرگ یا‌‌ همان قاچاقچیان مواد مخدر نیز مانند سایر فروشنده‌های کالا و خدمات از انواع و اقسام روش‌ها برای قالب کردن محصولات خود به مصرف کننده‌ها استفاده کرده و یک محصول مشخص را با اسامی، رنگ و شکل‌های مختلف وارد بازار مصرفی می‌کنند. به تبع آن مصرف کننده‌ها نیز خام تبلیغات شده و به همین دلیل است که هر نوع مخدر جدید از بازار چشمگیری برخوردارد می‌شود در حالی که ۳۰۰ نوع مواد مخدر صنعتی بازار مصرفی که عمر استفاده از آن‌ها دهه خود را می‌گذراند از آمفتامین ساخته شده و در اصل تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. 

«برنز» و «نخ» مغز را از بین می‌برد....

دو مخدر «برنز» و «نخ» نیز از گروه مواد مخدر روان‌گردان‌ هستند که از تازه‌های مخدر کشور محسوب می‌شوند. این دو ماده به‌طور مستقیم به مغز و اعصاب اثر می‌گذارند. برنز را روی یخ می‌گذارند و تبخیر می‌شود و سپس آن را استشمام می‌کنند. نخ نیز باید روی خراشیدگی‌های بدن قرار گیرد که در این صورت عمقی به عرض یک الی ۲ سانتی متر و طول ۶ الی ۷ سانتی متر در بدن ایجاد می‌کند. گفته می‌شود شکل ظاهری ماده مخدر نخ شبیه «برنج خوراکی سوخته» است‏. ‏ تکه‌های بزرگ ماده مخدر نخ با پیچیدن دور سیگار نیز توسط معتادان استعمال می‌شود‏. ‏ خروج از هوشیاری، اختلال در شناسایی، نزدیک دیدن بلندی‌ها و فاصله‌های دور یعنی کوتاه دیدن ارتفاعات و تشخیص ندادن خانواده از دیگران از ابتدایی‌ترین آثار این دو ماده هستند.

 

  • ۹۵/۱۲/۲۳
  • ۴۳۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

با سلام 

ممنون از مطالب آموزنده شما , خدا قوت 
  • حسین فراهانی
  • با سلام
    تشکر از مطالب اموزنده و بروزرسانی مستمر وبلاگ.
    خداقوت به سرکار خانم سلطانی .
    پیروز و پاینده باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">