طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

خواب , کار , مسافرت

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

شنبه 95/12/21 کارگاه اموزشی با موضوع : خواب , کار,مسافرت به دبیری خانم صحرایی واموزشگری اقای جان محمدی در شعبه ابوذر برگزار شد....

پیام شماره 8 : درمان اعتیاد یعنی ریشه یابی 

مابه دنبال راهی اصولی برای قطع مواد مصرفی هستیم اما نباید فقط به ترک مواد اکتفا کنیم.درمان اعتیاد یعنی ریشه یابی مسائلی که در گذشته موجب شدتاما به سمت اعتیاد گرایش پیدا کنیم و یا مسائلی که موجب می شود در اینده بعد از قطع مواد مجدداً مارابه سمت اعتیاد سوق دهد پس اگر این ریشه یابی صورت نگیرد, این سیکل وچرخه اعتیاد باز هم تکرار خواهد شد.

رفتارهای اعتیاد گونه زمان مصرف را اصلاح کنیم رفع عواملی که باعث گرایش اعتیاد ما شد.همه ما از عمل نکردن به مسائل کوچک دچار مشکلاتی شده ایم که سالها در طی حل انها هستیم.

تیپر کردن در گروه درمانی باعث می شود هم جسم بازسازی شود وقوای از دست رفته را بدست اورد وهم نظمی در خواب وکار به وجود می اید.

خواب یک بیهوشی مطلق است خداوند برای ما خواب واستراحت را در طول شب قرار داده .

از ساعت 11 شب تا اذان صبح وقت خواب است زمانی که چاکراهای بدن نیرو اصلی را از کهکشانها بدست می اورند.

کار برای افراد در مرحله دوم را راهنما باید تصمیم بگیرد وبیشتر از سه ساعت نباید کار کنند .الویت برای این افراد اول گروه درمانی است وبعد کار.اگر در روز نیروی زیادی زا از دست دهید برای جبران ان اولین کاری که می کنید  مصرف مواد است چون اموزش وسطح اگاهی پایین است.

خواب وکار ومسافرت این سه مورد جزو موارد خاموش اعتیاد هستند.اگر توجه نداشته باشیم منجر به عود مجدد می شود . تا یکسال بایدها ونبایدها را که راهنما می گوید را باید گوش کنید  واموزشها به جایی برسد تادر مقابل وسوسه هامقاومت کنید.

زمان مسافرت یاداور خاطرات زمان مصرف است وطبیعت باعث وسوسه می شود .در زمان وسوسه به عواقب ان فکر نمی کنند بلکه فقط لذت مواد به نظرش می اید.وتداعی خاطرات واموزش کم باعث عود مجدد می شود. 

اگر خواهان رهایی وموفقیت هستید باید بهای ان را بپردازید.تعادلی بین خواب وفعالیتهای روزانه برقرار کنید وبا یرنامه ریزی درست به موقع بخوابید وبه موقع کار کنید.باتوان خوب ومثبت کارهایتان را انجام دهید.

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • ۳۲۷ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

با سلام و عرض خدا قوت درود بر خادمین زحمت کش , ممنون از زحمات شما عزیزان 

برای موفقیت باید دست در دست راهنما باشد تا موفق بود 
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    تشکر از اقای جانمحمدی و خانم صحرایی بابت برگزاری کارگاه اموزشی.
    پیروز باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">