طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

تعادل: کارگروه خانم خنجری

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان 

در تاریخ 95/12/9 کارگروه خانم خنجری با موضوع تعادل در شعبه ابوذر برگزار شد....

..در تمام جنبه های زندگی ,تعادل ومیانه روی را راز موفقیت در زندگی دانسته اند.

درتمام عالم هستی تعادل ظریف برقرار است که نظام هستی را برجای نگه داشته است. تبدیل شب وروز ,گردش ستارگان , گردش فصول , تک تک ذرات عالم براساس اصل تعادل در چرخش وگردش هستند. اگر این تعادل برهم بخورد عالم هستی انی فرو می پاشد.

وقتی متعادل هستیم با جهان هستی همسازیم ووقتی از تعادل خارج می شویم ساز دیگری می زنیم وزندگی خودمان ودیگران را مشکل می سازیم.

جالب اینجاست که با اولین عملی که در جهت برقراری تعادل بیشتر در زندگی مان انجام میدهیم بلافاصله ثمرات انرا می بینیم.ما با تعادل ومیانه روی احساس خوبی نسبت به خودمان پیدا می کنیم ودر نتیجه احساسمان نسبت به دیگران ومحیط زندگیمان هم بهتر می شود واین مثل موج کوچکی که به امواج بزرگتر تبدیل می شود به تمام جامعه سرایت می کند.

زندگی پر مشغله امروزی ما را از تعادل خارج کرده وعدم تعادل بهای سنگینی بهمراه دارد که به شکل بیماریهای جسمی وروحی در انسانها نمود پیدا می کند. پس هرچه متعادل تر شویم سالم تر وتوانمندتر می شویم.در نتیجه از زندگیمان بیشتر لذت می بریم.

پس هر روز کار اصلی ما این باشد:برقراری تعادل بین کار وبازی , اندیشه واحساس ,مهر ومحبت نسبت به خودمان ودیگران تعادل مهم است در مواد شیمیایی خنثی کننده هم هست که میشوددر انسانها تعادل محبت بیش از حد نباشد یا برعکس 

به دانشپذیران فهماند که دوستشان داریم اما از کارکه انجام می دهند ناراحت هستیم. وقتی بیش از حد به انها بها دهیم از ان طرف بام می افتند وسو، استفاده می کنند اگر تعادل را رعایت کنیم به نتیجه مطلوب می رسیم.

اگر هر کسی در خانواده بتواند در جایگاه خودش کار خود را انجام دهد زندگی به تعادل رسیده وثمرات ان بنحو احسن پیش خواهد رفت.

  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • ۲۰۴ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۲)

  • حسین فراهانی
  • با سلام
    درود بر تمامی خادمین و راهنمایان طلوع رهایی رستا که تمام سعی خود را صادقانه و خالصانه در جهت یاری به همدردانشان انجام میدهند.
    خداقوت به سرکار خانم سلطانی بابت بروز رسانی مداوم وبلاگ و انعکاس فعالیتهای شعبه ابوذر.
    پاینده باشید
    با سلام و عرض خدا قوت 

    درود بر تمامی خادمین زحمت کش 

    درود بر سر کار خانم سلطانی 
    پاسخ:
    سلام خانم کارخانه عزیزتشکر از لطفتان واز حمایتتان بی نهایت سپاسگزارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">