طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

بنام خالق یگانه ومهربان

درروز دوشنبه 95/12/2 کارگروه خانم بهشتی با موضوع :ایا من شاد هستم ؟اگر نیستم دلیلش چیست؟ برگزار شد ....

آیا من شاد هستم? اگر نیستم دلیلش چیست?

خانم ر:دلیل شادی افراد دارایی های آنهاست درسته که من تن سالم دارم فرزندان سالم دارم اما از اینکه تنها هستم خیلی ناراحتم خیلی از افراد مشکلات زیادی هستند اما آدمهای شادی هستند،اما من تا به حال با صدای بلند نخندیدم چون اعتقاد دارم که هر وقت خیلی خوشحال باشم خواه نا خواه بعدش غمگین خواهم شد و حتما اشکم در خواهد آمد.شاید خوشحال باشم اما در مجموع در پس شادی هایم غم هایی نهفته است.میخوام شاد باشم اما نمیشه.از اینکه فرزندان خوب و سالمی دارم خوشحالم و حتی خیلی معجزه ها در زندگی من رخ داده که باعث خوشحالیم شده  اما شادی کلی ندارم خوشحالی واقعی زمانی که سختی را پشت سر گذاشته باشیم مثل دانش آموزی که تلاش میکند برای خواندن درس و سختی های شب امتحان را میگذراند و پس از آن نتیجه خوب میگیرد و خوشحال میشود مصرف کننده ها به واسطه مواد خوشحال هستند زمانی که مواد ازشون گرفته میشه اوایل دچار افسردگی میشوند اما اگر بدانند چه آرامشی در پی خواهند داشت به شادی واقعی میرسند.میگویند کسی که خودش شاد نیست نمیتواند دلیل شادی کسی شود موفقیت کلید شادی نیست شادی کلید موفقیت است.  

  خانم ق :وقتی برای کسی کاری میکنم خوشحال میشوم زمانی که کسی ازم کمک بخواهد تمام تلاشم را میکنم تا بتوانم به نحو احسن به او کمک کنم.با خوشحالی دیگران خوشحال میشوم جاهای شاد میروم تا خودم هم شاد شوم.

خانم ح :همیشه و در حالت کلی شاد بودم و هستم شادم چون سالم هستم شادم چون خداوند بهترین نعمت های را به من داده شادم چون دیدگاه خوب و شادی دارم شادم چون از خودم راضی هستم چون همیشه به خودم متکی بودم و همیشه اکتیو بودم و در حال تلاش همیشه دستم روی زانو های خودم بوده و منتظر نبودم و نیستم تا کسی دلیل شادی من بشه شادم چون جایی را دارم که میتوانم بهترین آموزش ها را بگیرم حتی زمانی که در اوج مشکلات بودم همیشه موزیک های شاد گوش میکردم مرتب باشگاه میرفتم گاهی اوقات مقطعی ناراحت میشدم اما همیشه از درون انسان شادی بودم.و فکر میکنم دلیلش مثبت اندیشی است همیشه سعی میکنم نیمه پر لیوان را ببینم و به داشته هام بیشتر فکر کنم  زمانی  که به مشکل میخورم مشکل را با راهنمام  در میان میگذارم و مشکل رو حل میکنم . محوریت اصلی شادی های من عشقی است که در وجودم است چرا که به داشته های میبالم و عشق میورزم و اگر مشکلی پیش بیاد سعی و تلاش میکنم مشکل را حل کنم و این به من حس آرامش و شادی میده. 

   خانم بهشتی:اگر فقط به داشته های خود فکر کنید شاد میشوید گاهی اوقات افراد انقدر نداشته های خود را برای خود بزرگ میکنند که حتی داشته ها را فراموش کرده و بعضا از دست میدهند و در اصل با افکار اشتباه خود موج منفی ساطع میکنند ما به گروه درمانی آمدیم تا در اینجا افکار خود را به سمت جهت صحیح و مثبت هدایت کنیم و تغییر دهیم.

1- از وقت های آزاد خود استفاده کنید و کارهایی رو که دوست دارید انجام دهید .

2-به دیگران انرژی مثبت دهید تا خودتان هم همان انرژی مثبت را دریافت کنید زمانی که به کسی لبخندی را هدیه میکنید لبخند هم دریافت میکنید افرادی که لبخند میزنند حس و حال خودشان هم خوب میشود .

3-خواسته های خود را تجسم کنید مانند تولد،رهایی دانش پذیر خود،راهنما شدن و...

4-خواسته های خود را بیان کنید نترسید که اگر خواسته خود را بیان کنم دیگران برداشت بد خواهند داشت.

5-یه میانگین بگیرید از دیروز های خود و امروزتان ببین در گذشته چه چیز ها داشتی و الان نداری و یا اینکه الان چه چیزهایی داری که در گذشته آرزو و یا حتی حسرتش رو داشتی.

6-اگر شکر گذارباشید شاد خواهیدبودشکر گذار نعمات خداوند باشید.

  • ۹۵/۱۲/۰۳
  • ۴۵۸ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    درود بر تمامی خادمینی که برای خدمت به همنوعان خود قدم برمیدارند.
    شادی و شاد زیستن یک احساس درونی است که احساس رضایت از خود و عدم توقع از دیگران و موجبات شادی دیگرانرا فراهم کردن از عوامل مهم برای شادی درونی است.
    خداقوت به مسول محترم وبلاگ سرکار خانم سلطانی.
    شاد و پیروز باشید
    با سلام و عرض خدا قوت

    انسان به تنهایی نمیتواند شاد باشد یا رضایت شادی کند بلکه از شاد کردن دیگران خود نیز شاد میشود 

    خدا قوت به سرکار خانم بهشتی و کارگروه خوبشان 

    درود بر تلاش سرکار خانم سلطانی که برای اطلاع رسانی از کارگروه ها تلاش میکنند شادی همراه همیشه گیتان باد 
    سلام خدا قوت عرض میکنم سرکار خانم سلطانی عزیز بابت زحمات بی شمارتون کمال تشکر رو دارم
    با سلام وخدا قوت
    باید برای شاد زیستن به داشته هایمان فکر کنیم وبه مثبت ها خدا قوت خدمت سرکار خانم بهشتی 
    وخانم سلطانی عزیز 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">