طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

گزارش تصویری کارگاه آموزشی کلید شماره سه

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ

دوشنبه 94/12/10 کارگاه آموزشی با موضوع کلید رهایی شماره 3 به آموزشگری آقای احمد عنبرستانی و سرکار خانم عنبرستانی برگزار گردید.

کارگاه فوق با مشارکت اعضاء به صورت تسهیلگری برگزار گردید .

البته لازم به ذکر است خلاصه مطالب آموزشی این کارگاه ، بعد از تمام شدن ۱۳ کلید رهایی بصورت جزوه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت .

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

کارگاه

  • ۹۴/۱۲/۱۰
  • ۲۹۳ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۴)

با سلام
به طور حتم با آموزشگری آقای عنبرستانی و سرکار خانم عنبرستانی کارگاه آموزشی پرباری را در کنار هم تجربه خواهیم کرد. کلید شمار سه اهمیت بسزایی در مسیر درمان دارد و یکی از کلیدهایی است که عملکرد به آن بسیار مهم است.
با سلام و عرض خدا قوت 
سلام خدمت تمامی خانواده طلوع رهایی رستا
موضوع اموزشی روز گڌشته کلید سه برای من تازه وارد خیلی جالب بود 
چون وقتی موضوع کلید ها رو به طور عملی وگفتاری بیان میکنند بهتر 
در یاد میماند 
من از این سه کلید کار شده حد اکثر استفاده رو کردم وامید وارم الباقی
کلید ها هم مثل این سه کلید پر از اموزش هایی باشد که من که از نظر 
حافظه کمی ضعیف شدم بتونم مطالب رو به راحتی به ڌهن بسپارم
از اقای احمد عنبر ستانی وخانم عنبر عستانی نهایت کمال وتشکر را 
دارم بابت کارگاه پر باری که اجرا کردند 
سپاسگزارم 
با سلام وخدا قوت
کارگاه اموزشی کلید 3 بسیار عالی بود
مطالب خیلی خوب و ساده بیان شد
از جناب اقای عنبرستانی و سرکار خانم عنبرستانی
نهایت تشکر را دارم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">