طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

صداقت با راهنما

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

شنبه 94/07/27 کارگاه آموزشی با موضوع صداقت با راهنما به دبیری سرکار خانم حاتمی و آموزشگری آقای محسن رحمانیان برگزار گردید.

اصلی ترین رکن درمان صداقت با راهنما است. البته قبل از صداقت با راهنما باید با خود صداقت داشت، نقاب را برداشت و خود را شناخت تا در ادامه بتوان با راهنما صادق بود.

کوچکترین ناصداقتی سبب خارج شدن از مسیر درمان می شود.

صداقت پنداری، گفتاری و رفتاری می باشد.

صداقت فقط این نیست که هرکاری انجام دادید به راهنما اطلاع دهید، باید بایدها و نبایدهایی که راهنما برایتان مقرر می کند را انجام دهید.

بعد از کارگاه آموزشی دومین مراسم سینه زنی و عزاداری سید و سالار شهیدان برگزار گردید. به لطف پروردگار دومین نذری محرم 94 نیز فراهم گردید.

  • ۹۴/۰۷/۲۸
  • ۵۵۵ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

با عرض خدا قوت به همه عزیزان هم این حرکت خدا پسندانه را به عزیزان که در این حرکت خدایی و حسینی زحمت کشیدن خدا قوت میگویم امیدوارم خداوند هرچه میخواهند به ایشان بدهد

کارگاه اموزشی بسیار عالی بود و همینطور عزاداری
باتشکر
  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خداقوت
    کارگاه آموزشی بسیار خوبی را با آموزشگری آقای رحمانیان و دیبری خانم حاتمی تجربه کردیم.
    امیدوارم که عزاداری همه عزیزان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و به همه عزیزانی که در تهیه و پخت نذری زحمت کشیدند خداقوت عرض می کنم و انشاا... حاجانشان را از صاحب این ماه بگیرند.
    سربلند باشید
    سلام خدا قوت به همه عزیزان زحمت کش  انشاالله همه عزیزان حاجت روا         کارگاه اموزشی خوبی بود امیدوارم صداقت کامل با راهنما داشته باشیم نه هر انچه را که دلمان میخواهد به راهنما گفته وچیزهایی را که راهنما میگوید رعایت کنیم با رهنما صادق نبوده وراه خود را برویم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">