طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

اندیشه نو، زندگی نو - قسمت ششم

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ق.ظ

شنبه 94/07/04 ششمین دوره از سری کارگاه های آموزشی اندیشه نو، زندگی نو با موضوع حرکت جدید به دبیری آقای حبیبی برگزار گردید.

خلاصه ی مطالب گفته شده در کارگاه آموزشی:

اگر وجود افراد در مکانی خاص مثل محل کار، گروه درمانی سودی نداشته باشد، ضرر دارد چون ممکن است فردی بتواند در آن جایگاه قرار گیرد و سود داشته باشد.

تفکر سه عنصر دارد: شناخت و آموزش - عاطفی - اجرایی

دلیل اینکه افراد به مرحله ی عاطفی نرسیده اند این است که هنوز از مواد لذت می برند. در حدی لذت می برند که حاضر نیستند فعل منفی را در ذهنشان بکشند.

اگر بعد از اینکه اولین عنصر تفکر، یعنی آموزش صحیح را دریافت کردید همچنان خوشتان می آمد، دلیل این است که صبر ندارید. باید فرآیند زمان را در نظر بگیرید.

از مشکلات فرار نکنید، باید سختی بکشید.

انسان ها اگر مدتی از آموزش دور شوند، قدرت تشخیص را برای شناسایی خودشان هم از دست می دهند.

با حضور در کارگاه ها طرز فکرتان عوض خواهد شد... افرادی که مرتب در جمعیت حضور دارند سرعت رشدشان به مراتب از دیگران بیشتر است.

افراد یا لجباز اند یا موجی... یعنی با موج جامعه بالا پایین می شوند... دلیل آن به خاطر عدم مطالعه و آموزش می باشد...

برای تغییر تفکر و ذهن نیاز به منبع آموزشی صحیح هست. باید تفکر آلوده و غلط را از زندگی بشوییم و از بین ببریم و آموزش های صحیح را جایگزین آن کنیم.

در پایان آقای امیر حاتمی کیا به راهنمایی آقای همدانی مدت 7 روز رهایی اعلام کردند... امیدواریم که در مسیر پایدار باشند...

  • ۹۴/۰۷/۰۵
  • ۲۶۹ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۱)

سلام  ,خدا قوت از نوشتارها معلومه که کارگاه آموزشی خوبی بده خوش به سعادت کسانی که بطور مرتب وبی وقفه بر سر این سری کارگاهها حاضر شده واز آموزشها بهره لازم را برده ودر زندگی بکار میگیرند .               آقای حبیبی خدا وند یارو یاورتان باد درتمام مراحل زندگی  ,آقای غفوری خدا قوت وخدا پشت وپناه همه عزیزانی که کمک میکنند این کارگاههای آموزشی به موقع وخوب برگذار شود .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">