طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

طلوع رهایی رستــا (شعبه ابوذر)

عوامل ایجاد وسوسه

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ

کارگاه آموزشی دوشنبه 94/05/26 ، با موضوع عوامل ایجاد وسوسه به دبیری سرکار خانم عنبرستانی و آموزشگری آقای محسن رحمانیان برگزار گردید.

وسوسه : میل به تجربه مصرف مجدد مواد مخدر، محرک، روان گردان برای رسیدن به لذت خاطرات خوش زمان مصرف

وسوسه به تنهایی قدرتی ندارد. وسوسه برای هرکس به گونه ای است که با ارتباط داشتن باراهنما و بها ندادن به آن می توان از آن رهایی یافت.

وسوسه مثل هسته ی میوه می ماند که وقتی به آن بها می دهیم و آبیاری می کنیم رشد می کند و تبدیل به نهال می شود.

چون سالهای مصرف، شبانه روز در فکر مواد بودیم، بعد از قطع مواد به بسیاری طرق متفاوت وسوسه به سراغمان می آید! باید طوری آموزش ببینیم و در مواقع بحران به آموزش ها رجوع کنیم که وسوسه نتواند بر ما غلبه کند.

در پایان آقای نیما بری به راهنمایی آقای عنبرستانی 1 ماه و 1 روز رهایی اعلام کردند. امیدواریم که همواره در مسیر پایدار باشند.

  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • ۲۲۴ نمایش
  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات (۳)

  • حسین فراهانی
  • با سلام و عرض خدا قوت
    به جناب آقای محسن رحمانیان بابت آموزشگری مسلط و روانشان و سرکار خانم عنبرستانی بابت برگزاری کارگاه آموزشی تبریک عرض می کنم.به شخصه از آموزشها استفاده کردم و امیدوارم بتوانم در مسیر درمان نهایت استفاده را از آنها ببرم.
    با آرزوی توفیق برای تمامی اعضای جمعیت طلوع رهایی
    سلام خدا قوت میگم خدمت همه اعضا جمعیت وتبریک به آقای نیما بری واز خداوند طلب رهایی تا ابد را برای ایشان و همه بچه های اعضا را دارم
    سلام اگربرای وسوسه جوابی نداشته باشیم دشمن انسان میشود بادیدن آموزش وارتباط با راهنما میتوان برای وسوسه جواب محکمی داشت.به آقای نیما بری تبریک گفته وامیدوارم همواره در طول مسیر محکم واستوارباشند تابه سر منزل مقصود برسند انشاالله 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">